m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

March 23, 2012

Tak

Asalamualaikum dan Salam satu Malaysia readers sekalian.

Good morning,afternoon,evening,night and supper ! tak kira la time bila korang
terjah sesawang blog aku yang satu ni.Hihi.But time sekarang ni malam.Kenapa
aku suka tulis blog time-time macam ni? sebab time macam ni la semua orang dah
tidur.Tak ada sapa nak skodeng aku tengah tulis blog.

Topik kali ni "TAK".Simple saja kan topik aku malam ni? haha tak ! dan tak ! apa
yang tak nya? tak nak makan ? tak nak boyfriend ? tak nak mandi ? teett...semua
salah.Boooo.Hihi :P sebenarnya saya tak nak pergi gerko esok kat sekolah atas
alasan yang berikut :

1)Penat
2)malas
3)aku nak bergayut dengan superhero aku. x) haha.

Tulahh alasan aku yang tak logik dan tak kena tempat.Paling buat aku bertambah
malas nak pi sebab ibu aku sokong sama.Dia pun tak bagi aku pi haha.Sebab dia
malas nak hantar aku pi sekolah esok pagi.Cantik lahh ibu aku ni.Haha.:D
Tapi sebab utama aku tak nak pergi gerko esok sebab Superhero aku.Hihi. ^_^

Aku tak nak pergi gerko esok sebab aku nak bergayut dengan dia sampai puas.Even
tadi dah bergayut dengan dia 3 jam.Haha.Jangan jealous tau :P inilah kelebihan
orang yang ada telefon rumah.Credit habis bboleh sambung guna telefon rumah
pulak kan? Huahuahua.

Thanks sebab sudi baca blog aku yang tak kering story ni.Hihi.Stay tune for more
tips and story from me.Bye ! :D

DaMn LoVeR...