m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

April 27, 2012

Go Away Fever :'(

Assalamualaikum dan Salam satu Malaysia readers.

Good morning,afternoon,evening,night and supper to you all.Time aku tengah rajinkan
jari aku menaip entry ni time pasangan suami isteri tengah bermanja-manjaan di atas
katil.Eh.Apa kena dengan aku ni? eyewww -.- maksud aku bukan manja macam malam pertama
tu but manja macam normal tulahh.Alahh faham-faham lakan.

Malangnya nasib aku sebab phone aku tengah kebuluran kredit so tak dapatlah aku massage
dengan Ridzuan T_T uwaaaa.Dah la tengah demam ni.Kajian menunjukkan demam boleh
disembuhkan dengan lebih cepat dengan balaian orang yang tersayang.Eh? sapa pulak
yang buat kajian ni? betulke? aku yang buat kajian ni *sambil memakai kod saintis* :D

Eh,mana tau satu hari jadi kenyataan kan kajian 10 saat aku ni? xD okey,maafkan saya
*suara ala-ala Zizan Raja Lawak* sebab banyak mengarut dalam entry kali ni.Aku demam.
Yeah ! aku demam. T_T tak sah kan kalau dalam satahun tu kita semua tak demam? alahaii
ni mesti dapat virus kat tusyen semalam.

Time tu aku tusyen.Then,kat pertengahan kalas tu aku tanya kawan aku yang sebelah tu.
Nama dia Vasanthi.Aku tanya dia "why u tak senyum?" lepastu tau tak dia cakap apa?
-_- dia cakap "saya demam" and i was like "demam?!! :O oh okey" kalaula dari awal aku
tau dia demam dah lama aku duduk jauh sikit sebagai protection.But dah terlambat.

Nasi dah jadi basi.Eh silap ! nasi dah jadi bubur.Esok pagi tu aku bangun for nak
pergi sekolah.Lepas aku celik mata terus aku rasa sakit tekak.Pergi sekolah time
rehat tu okey lagi.But time petang tu badan aku mula rasa sejuk and bila aku pegang
leher aku rasa panas semacam ja.And badan aku pun jadi lemah.

Okey,aku confirm aku demam.Masuk kereta terus aku bagitau ibu aku.Okey bila dah balik
rumah aku mula la nak mengada-ngada.Tak boleh bangun la.Macam-macam.Sampai ibu aku
jenuh tarik aku bangun because nak ajak aku pegi klinik xD pegi klink blablabla
macam biasa lakan bila jumpa doktor.

Aku dapat 4 jenis ubat wehh ! T_T memangla aku jenis tak takut dengan ubat cuma
kelemahan aku bila aku makan ubat melebihi 4 bijik mesti aku rasa mual semacam.
Nak tak nak terpaksa telan la jugak.Ubat antibiotik kena telan 2 bijik.Ubat demam
kena telan 2 bijik.Ubat sakit tekak kena telan 1 bijik.And ubat batuk.

Semuanya 5 bijik termaksuk ubat batuk.Perghh rasa nak muntah time tu jugak but
tahan ja.But thanks Allah.Sebab time aku demam tu hari Khamis.So esok cuti.Tak
payah pergi sekolah.But hari Sabtu ni ada gerko pulak kat sekolah aku.Hmmm
terpaksalah tak pergi.Ampunkan saya cikgu nak saya bagi hadiah sempena Hari Guru ni :D

Time demam macam nila aku perlukan kasih sayang sejati.Cewahh kaw Syiffa.Apa selama ni
tak cukup ke kasih sayang yang parents kaw bagi? eh,cukup la secukup rasa :p cuma
ni kasih sayang orang yang berjaya curi hati aku.Eh,bagi balik hati aku ! sapa
suruh curi ! bawak jumpa polis baru tau -_-.Saja je :p jangan takut pulak.

Baru dua tiga meseg aku meseg dengan Superhero aku tetiba check balance kredit tinggal
lagi 18 sen.Sob sob.Terpaksalah tunggu esok pagi baru aku topap T_T tupun terpaksa
ingatkan ibu aku berkali-kali nanti kalau dia buat lupa mampus hati aku meraja.Haha.
Cewahh Syiffa ayat tak boleh blahh.

Ya Allah tolonglah sembuhkan aku secepat mungkin untuk meneruskan ibadah,persekolahanku dan
aktiviti seharian ku seperti biasa.Amin.Thanks all sebab sudi baca blog aku kali ni.Stay tune
for more tips and story from me.Bye ! :D

DaMn LoVeR...