m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

April 27, 2012

Me-Rose Ridzuan-Jack in Titanic

Assalamualaikum dan Salam satu Malaysia readers.

Alhamdullilah demam aku semakin pulih.Hehe.Oh tau tak semalam pun Ridzuan cakap
kat aku yang dia batuk and selsema semalam.Ni semua disebabkan virus kat tusyen
semalam.Hasihh hebat sungguh virus Vasanthi nikan.Fasal dia sorang aku dengan
Ridzuan jangkit.

Entah-entah satu kelas sakit disebakan virus dia yang sedang bermaharajalela tu.
Haha.Just imagine :p eh apa kena tajuk entry aku semacam ja hari ni? aku ni
Rose? Ridzuan tu Jack? siap ada nama Titanic lagi? aku nak buat filem? nak
buat lagu? or nak buat novel?

Eh,aku takla sekaya macam korang sampai boleh nak terbitkan filem and novel
bagai.Perghh tak mampu aku.Tak cukup modal lagini.Insyaallah one day.Who
know kan? Amin :) Sebanarnya tadi petang aku singgah kejap kat Astro Citra
tetiba keluar tajuk "Titanic" nah terus mulut aku terlopong :O OMG ! Titanic !

Aku memang menunggu-nunggukan cerita ni kot ! walaupun dah lebih 10 kali aku
tengok tak pernah nak jemu ! memang habat la pengarah cerita ni.Eh Syiffa apa
kena dengan nama Rose dengan nama kaw? oh aku cuma bayangkan diri aku ni sebagai
Rose and Ridzuan tu Jack.

Haha.Lol.See? perasan gila babun kan aku? xD gelak la kalau nak gelak.Haha.But itulah
perasaan aku bila tengok cerita Titanic ni.Lebih indah dan syiok nya bila time tu
ada Ridzuan jugak.Eh jangan mengada la Syiffa.Simpa sebagai angan-angan ja :p kali
ni pun dah keluar Titanic 3D mesti berduyun pulak orang kat kaunter cinema.

Aku nak tengok tu nak jugak.But orang yang nak bawak aku tu tak ada masa.Kerja
banyak la itulah inilah -,- kalau aku ada kereta dah lama aku pergi tengok.But
tak ada orang nak teman pulak? T_T nak ajak Ridzuan? eh tak naklah malu *blushing*
mengada ja selama ni okey ja -.-

Hoho,i hope my Superhero will get better.And me too.Bagusla jugak sakit sama-sama ni
kan haha.LOL. xD thanks all sebab sudi baca.Stay tune for more tips and story from
me ! :D bye !

P/S : Sekarang ni aku mula berminat dengan fesyen.Haha.Mesti sebab aku makin membesarkan?
:p kalau ada shopping window tu bagi taula.Hehe.Sayang korang :* muahhh !

DaMn LoVeR...