m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

April 30, 2012

Goodbye April And Welcome Mei

Assalamualaikum dan Salam satu Malaysia readers.



Good morning,afternoon,evening,night and supper to korang.Tak kiralah time bila
korang menerjah blog cikai aku ni.Time aku tengah menaip entry ni time supper.
Eh kenape tak tidur lagi? esok kan sekolah? lerr korang lupe ke? esok kan cuti.
Sekolah aku esok cuti.Yay ! cuti sempena Labour Day ataupun Hari Pekarja.

Ehehe.Syiok pulak rasa hati.Cikgu cuti so murid-murid pon of course cuti.Wee!
Yang paling syiok sampai melompat-lompat macam kanak-kanak ribena tu tak lain
tak bukan ibu dengan ayah aku.Haha.Tudiaa? sampai melompat? tak adala sampai
melompat tu kan? :p

Bila malam ni tengok Facebook ataupun Twitter semua pakat cakap "Goodbye April and
hi Mei".Haha.Aku tak ketinggalan jugak la kan? see? tajuk ni sendiri cakap macam
tu.Semua pakat cakap goodbye April and hi April walaupun bulan April tu bukan
boleh dengar then jawab bye.Haha.Kalau la jadi macam tu? kiamat dunia rasa-rasa xD

Dalam bulan April ni ada banyak kenangan manis dalam hidup aku.Cewahhh ayat :p hoho
tak ketinggalan kenangan pahit.Kalau boleh aku nak lupakan ja kenangan pahit ni kan?
aku rasa bukan aku sorang but semua orang kan? kenangan pahit tu aku just simpan
as sejarah dalam hidup aku.Dan sejarah tu tak perlu nak tengok semula !

But buku teks Sejarah aku tu kena tengok selalu sebab exam dah dekat x) and hello
Mei ! ya Allah sedikit sebanyak jantung aku dup ! dap ! dup ! dap ! kenapa? sebab
sepanjang 14 tahun aku hidup kat muka bumi ni.Setahu aku bulan Mei adalah bulan
yang malang bagi aku setiap tahun.Eh don't worry ! bagi aku ja but not for korang.

Aku tak tau kenapa setiap tahun bila tiba bulan Mei.Hidup aku jadi malang.Memang
banyak kenangan pahit aku jadi bila bulan Mei.Aku sendiri pelik.But aku just
remind otak aku maybe kebetulan ja nih.Mintak-mintaklah tak ada benda yang pahit
berlaku bulan ni.Amin *tangan di muka*

Hoho.Mentang-mentang esok sekolah cuti aku sampai tertinggal beg sekolah atas bas !
T_T ibu !!! macam mana ni? aku bawak dua beg.Satu bag galas and another beg beg
pegang tu.Dalam beg galas aku just ada buku teks.But bag pegang tu ada semua note and
exercise aku ! uwaaa.Aku mati.But nasib baik aku tak ada homework :D

Hoho.Plus kredit aku dengan Ridzuan habis.Tak boleh massage.Rindu weh.Okey fine gatal
tetiba.Eh,just ignore :p ok thats all thanks sebab sudi baca blog cikai aku ni.Stay
tune for more story and tips from me.Bye ! :D

DaMn LoVeR...