m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

April 28, 2012

Somebody that I used to know-Gotye



Assalamualaikum dan Salam satu Malaysia readers sekalian.

Good morning,afternoon,evening,night and super ! tak kiralah time bila korang
sudi terjah blog cikai aku ni.Hoho.But time sekarang ni time hantu kak limah
perut buncit penuh dengan ayam mentah.Mulut pun berdarah.Haha tau la kan
time bila?

Harini aku ada chance nak updates blog lambat sikit sebab perents aku tak ada.
Ayah aku pegi peneng.Ibu aku pergi rumah tok aku.Dia nak jaga Tokwan aku.Aku
tak ikut? heh sebelum ni dah banyak kali aku pegi tidur.Ya Allah sungguh aku
tak boleh tahan.

Bukan nak cakap yang aku ni budak yang over.Sebab bila cakap fasal rumah tok.
Kadang-kadang mesti korang imagine kan rumah kayu,halaman rumah penuh dengan
pokok kelapa plus ayam.Haha.Sorry.Imagine korang tu silap tempat xD kat rumah
tok aku ni lain kot ! rumah tok aku ni lagi style.Kat tengah town beb :p

Cuma masalahya.Ehem-ehem -.- harap tok tak boikot duit raya tahun ni Y-_- =

*Nyamuk cukup bermaharajalela sekali bila time pagi buta
*katil yang sangat mendera tulang belakang
*kena bawak semua beg sekolah,baju aku sebab esok tu sekolah
*rumah terlalu jauh
*air kolah yang sangat sejuk bagai di Kutub Utara

Cewahhh perfect ! ada 5 semua.Aku no problem tinggal rumah alone even umur aku
baru 14 tahun.Ap celooopp takut duduk rumah sendiri? kebanyakan yang ramaja
takut nak duduk sorang ni ada dua perkara isu hangat bagai goreng cempedak.
Eh asal cempedak bukan ke pisang? alaaa tukar tren la sikit.

Apa yang panas goreng cempedak tu? nombor satu ! masalah "hantu".Nombor 2 !
takut "pencuri" masuk rumah.Okay bukan nak tunjuk aku ni heroin -,- aku pun
takut jugak bile difikirkan.Cuma dalam bab "hantu" tu aku selalu pesan kat
diri aku macam ni "takut kepada Allah bukan makhluk halus" haha try la :)

Yang kedua tu fasal "pencuri".Okey tak dinafikan yang ni lagi la takut.
Entah silap hari bulan aku tengah syiok layan KONSERT MANIA tetiba datang
pisau kat leher aku.Okey.Tak mau ! Mintak simpang malaikat 44 ! make sure
la lepas parents keluar tu gate and window semua dah kunci elok ! safety sikit!

Haha.Nampak tak lagu kat atas entry ni? tajuk = Somebody That I Used To Know
penyanyi = Gotye.Okey lagu ni sekarang dah mula meletup panas macam goreng
cempedak kat setiap corong radio.Macam ala-ala klasik kan lagu ni? i like :D
lagu ni sekarang my favourite but Maroon 5 sentiada di hati *mata ke atas*

Haha,gila berangan la aku.Panjang gila aku mengarut.Hoho.Thanks all sebab sudi
baca blog aku ni.Stay tune for more tips and story from me.Bye ! :D

DaMn LoVeR...