m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

April 14, 2012

Happy Birthday My Superhero

Assalamualaikum dan Salam satu Malaysia readers sekalian.

Good morning,afternoon,evening,night and supper untuk korang semua.Time aku tengah
manaip entry ni time supper.Memandangkan ibu aku punya shift untuk jaga tokwan
aku yang sakit.Jadi bolehla aku online luar biasa.Hehe.Maksud luar biasa tu aku
boleh online lama sikit dari sebelum ni.

Selalunya aku ikut ibu aku pergi tidur rumah tokwan.But tonight ayah aku ada kat
rumah.So,aku boleh stay kat rumah sebab ayah aku ada nak jaga aku.Maklumlah anak
dara *tangan di dada mata ke atas* okey entry aku kali ni bertajuk *Happy
Birthday My Superhero".

Okey jom kita nyanyi lagu birthday kat dia ramai-ramai xD.First harap maaf ye
Superhero kalau ada terdengar bunyi suara yang sumbang dan tak menyenangi
telinga awak.Hoho.Bukan suara readers saya but suara saya ni.Suara readers saya
semua bertaraf antaranbangsa :D.Ehem-ehem.

~Happy birthday to you...happy birthday to you...happy birthday,happy birthday,
happy birthday to Ridzuan :D ehehe *claps hand* saya doakan awak panjang umur
dan dimurahkan rezeki selalu.Saya juga berdoa agar relationship kita dapat
bertahan hingga kita hembuskan nafas terakhir.Dengan izin Allah sapa tahu kan?
And lastly i wanna say that i love you so much ! ~

Acewahh aku ni kenapa pulak.Alaa bukan sekali sekala nak wish macam ni.Orang
ni special bagi aku so wish mesti panjang berjela.Hihi.Ingat tak yang aku
cakap aku nak celebrated birthday Superhero aku kat mall semalam? hurmm
terpaksa dicanceld kan.

Sebab Superhero aku kena ikut parents dia pergi Peneng.Takpa aku tak kisah
dan aku jauh sekali nak marah kat dia.Aku faham.But dia dah janji dengan
aku yang next week akan keluar pergi mall tu.Awak tolong tunaikan janji
tau? -,- kalau tak nak merajuk 10 minit. xD

And about presents awak tu saya takkan bagi Isnin ni.Saya akan bagi next week
okey? baru la suprised.Hihi.Thats all.Thanks korang sebab sudi baca entry aku
untuk kali ni.Akhir kata i love you readers and Superhero ! stay tune for more
tips and story from me ! Bye ! :D

DaMn LoVeR...