m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

May 3, 2012

Affraid With That Girl



Assalamualaikum dan Salam satu Malaysia readers.

Good morning,afternoon,evening,night and supper to korang.Tak kiralah time bila
korang terjah blog cikai aku ni sekali lagi.Okay now cuba klik "play button"
kat video yang aku share tu.Haaaa macam mana? okey tak lagu tu? im fall in
love with that song now :D hehe.

Tajuk lagu : We Are Young
Penyanyi : Fun

Hehe.Aku start kenal lagu ni melalui Astro Hitz.Channel : 705.Haha favourite
channel aku tu ! xD fist time aku dengar aku dah jatuh cinta.Wahh inilah yang
dikatakan cinta pandangan pertama? okay aku merepek Y-_- cinta manusia dengan
cinta lagu different right? xD

Nampak aku ni ada masalah tak? muka ketakutan? memang nampak sangat tak ada
kena mengena dengan entry aku ni kan? tajuk bukan main lagi nama "afraid"
padahal langsung taka da ciri-ciri sedang ketakutan sebab ketakutatnya
sedang membuak-buat mulai sekarang ! okey jom mood sedih ! xD

Semalam aku tusyen Bahasa Inggeris.Semuanya berjalan dengan lancar bagaikan
kereta lumba dalam litar tu.Cewahh ayat xD okey then aku ajak Yusrina
pegi toilet sebab nak perbetulkan baju and semua la apa yang patut
diperbetulkan xD.

Then,masa on the way nak masuk class aku ada nampak sorang girl ni.Baju hitam
lengan pendek.Kurus.Ikut rambut.Warna rambut ada sikit perang sebab dia die
kan rambut.Aku macam "OMG :O Atiqah ! 2 tahun hilang" then dia jawab "haha
tulaa".Then dia duduk kat kerusi agak jauh dari aku.

Cuba teka dia sapa ! ==" okay penat aku tunggu aswer dari korang.Lagipun
of course la korang tak kenal.Haishh aku ni pun.Dulu masa standard 5
aku,Atiqah dengan Ridzuan kawan rapat gila-gila kat tusyen.And ada one
day ni Atiqah hantar surat kat Ridzuan.Dia mintak couple kat Ridzuan !

And on that time aku just gelak sebab masa standard 5 tu aku tak pandai
lagi nak bercintan-cintun bagai.And aku tak jealous pun bila Atiqah
mintak couple kat Ridzuan.Maklumlah time standard 5 tu aku mentah lagi.
But now? haha dah masak ! sampai kan nak hangit ! xD

Ridzuan balas balik surat tu.And dia cakap dia tak nak couple dengan Atiqah.
Atiqah sedih sebab cinta ditolak :p and aku just gelak.Haha.Bodonya aku time
tu xD and now ! form 2 ! she's back ! :O aku tak sure semalam dia kenal
Ridzuan tak.

Walaupun semalam dia tak kenal Ridzuan,but im sure one day dia akan kenal
jugak.Hmm.Im jealous.How about if she mintak couple kat Ridzuan.Okay hati
aku patah sejuta :p Ya Allah ya tuhanku.Tolonglah panjang kan hubungan aku
dengan Muhammad Ridzuan.Amin.

Haha.Cepat aminkan untuk aku ! nanti bagi coklat ! xD err coklat 10 sen tu.
Hihi.Eh jangan merungut ! -,- okay la aku bagi jugak coklat kan walaupun
coklat 10 sen.And lagipun korang kena ikhlas aminkan sesuatu doa tu xD kan?
tak gitu?

Thanks all sebab sudi baca blog aku.Stay tune for more tips and story from
me.Bye ! :D

P/S : Cikgu saya mintak maaf sebab bagi hilang result exam saya :p

DaMn LoVeR...