m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

May 7, 2012

Sukantara Dibatalkan

Assalamualaikum dan Salam satu Malaysia readers !

Good morning,afternoon,evening,night and supper to korang ! tak kiralah time
bila korang terjah blog cikai aku ni.And hello to Siti Nur Azmina ! thanks
sebab follow my blog ! :D ehehe okey entry kali ni bertajuk "Sukantara
Dibatalkan".Okey cukup dengar tajuk ja dah bengang kan? == "

Ibu aku siap kejut aku lagi 6 pagi weh untuk nak pegi sukantara ni !
*ceahh ko syiffa ! buat serupa tiap hari tak bangun pukul 6 pagi!*
eh,aku budak sesi petang.So,paling lambat pun pukul 9 aku bangun.Haha
itu paling lambat la.

Eh,korang jangan jelly sebab aku sekolah petang.Tapi lagi 7 bulan genap
laa sudah umur aku 15 tahun and genap la jugak aku as student form
3.And sekolah pagi wehh !! aaa ! :O okey gedik jap.Eh continue ibu aku
gerak aku pukul 6 pagi !

Than,aku dengan malas nya bagaikana da batu besar atas badan mengagah gak
pegi bathroom *seret kaki* dah la air tu sejuk nak mampus ! bagaikan
ais kacang tu.Sejuk macam tulaa. *ceahh syiffa ! buat serupa rumah ko
tak de air panas!* ehh rumah aku ada but semalam aku tidur rumah tok aku.

So,alamatnya tak adalah badan aku nak manja-manja semalam T_T terpaksa
mandi guna air sejuk.First siram badan guna air sejuk dah aku menjerit
macam pondan.Haha.Ibu aku dengar buat donno je :P tetiba time aku
mandi tu hujan ! okey aku pening.Nak pegi ke tak nak pegi sekolah?

Kalau tak pegi nanti tetiba huja berhenti macam mana? kalau pegi tapi
hujan still turun macam mana? akhirnya aku pegi jugak.And macam yang
aku dah agak.Sukantara dibatalkan ! oh shit ! xD penat weh ! balik
sekolah terus sakit pinggang.

Sebab dari 6 pagi hingga 6 petang aku stay sekolah.Tak balik ! malam tu
aku memang tidur awal.Boleh buat sejarah dunia ni aku tidur awal :P
hoho.Esok tu ada sukantara because ganti yang hujan tu but yang ni aku
tak pegi sebab malas and tak ada transport.

Haha.Kata putus aku tak menyesal tak pegi sukantara this year.Maaf sekali
lagi kepada rumah sukan saya sebab tak dapat nak sumbangkan mata kepada
rumah sukan.Saya tau saya ni selalu sumbang mata. *puihh perasan kejap*
Okey thats all.Aku nak tidur ! 3.00 pagi dah.

Thanks all sebab sudi baca post aku kali ni.Stay tune for more tips and
story from me.Bye ! :D

DaMn LoVeR...