m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

May 25, 2012

Cikgu Jangan Lupakan Kami Semua :')

Assalamualaikum and hi you alls.


Cewahh sapa pulak tu.Makcik kau ke Syiffa ? haha itulah ustazah aku *promot* :D.
Nama dia Wan Nur Izzah.Aku just panggil dia ustazah Wan.Ustazah aku ni kan
sporting gila.Funny.Baik and suka nasihat kat orang.Selalu jugak beletir kat
aku sebab aku suka tanya banyak soalan :p haha.Menanya soalan tu kan bagus?

Dia ajar aku dah 2 tahun.Dia ajar subjek Agama.Dia pandai sangat ajar orang
weh.Nak bukti ? haha okey,dulu time standard 5 aku mengaku aku selalu
failed subjek Agama setiap kali exam.But bila start secondary school dia ajar
aku Agama sampai sekarang ni aku dapat "B".Thanks ustazah :') i really appreciate it.

But,semalam dia dah pindah sekolah :'( ustazah,saya rindukan ustazah.Kat sapa lagi
saya nak tanya soalan pribadi fasal perempuan ? sapa nak ajar saya bagi saya
lulus Agame dalam exam lepas ni ? ustazah cakap,don't worry nanti ada ustazah baru
akan ganti.

Macam mana kalau ustazah baru tu tak sporting macam ustazah ? tak funny macam
ustzah ? so,kiranya lepas ni dah tak adalah gelak tawa dalam kelas saya kan?
i want you back ustazah.Tolong la datang balik sekolah Convent ni.Sekurang-
kurangnya datang melawat.Kami semua rindukan ustazah.I love you ustzah :')

Hihi.Okey,walaupun saya tau ustazah takkan bukak blog cikai saya ni.Tapi sekurang-
kurangnya saya dah dapat luahkan perasaan sedih saya kat sini.Thanks all sebab
sudi baca blog aku.Stay tune for more tips and story from me.Bye ! :D

DaMn LoVeR...