m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

May 24, 2012

Tired Day ._.

Assalamualaikum and hi all.

Harini kan kat sekolah aku sumpah hari yang paling memenatkan dalam hidup aku.
Tadi ada Kemahiran Hidup kat sekolah.And aku kena hentam teruk dengan cikgu
weh ._. eh maksud hentam tu takdala sampai tumbok aku bagai.Cuma setakat kena
ketuk kepaka tu adala -_-"

Aku rasa semua orang mesti pantang kan bila ada orang yang main hentam kepala
kita? tapi aku still hormat dia sebagai guru.Aku yang paling teruk kena tadi
dalam kelas jahitan.Dia cakap aku lembab.Dia cakap aku sesat dalam kelas aku.
Dia cakap aku tak berguna.Okey sumpah kecil hati T_T

Cikgu,saya seorang yang berguna.Walaupun saya lemah dalam bab jahitan tapi
markah exam saya lebih better dari orang lain ._. *cehh perasan jap* walaupun
saya lembab dalam jahitan tapi saya laju dalam subjek lain except Math xD aku
mengaku aku agak lemah Math.Hihi.

Walaupun saya lembab menjahit,sekurang-kurangnya saya boleh jugak tolong ibu
saya buat kerja rumah.Jangan menilai saya dari luar tau cikgu.Nobody perfect
right ? :) dah la tadi aku keluar rehat lagi 10 minit rehat nak tamat.Aku
just sempat minum air.Gastrik pulak menyerang aku.

Cikgu la tak bagi lepas aku awal.Nak suruh siap time tu jugak -_-" cikgu
kan "cikgu" so takkan cikgu tak ingat pantun ni "saya murid baru belajar,
kalau salah tolong tunjukkan".Haha,Tengok cikgu ? saya still boleh ingat.
Amacam power rangers tak otak saya ? :D *podahh*

Kalau salah,tolong la ajar tapi apa yang aku dapat tadi hanya bahasa kesat
yang baru dari cikgu.Inikah yang dipanggil cikgu ? pendidik ? hurmm
macam mana lah boleh jadi cikgu ni ? ._. pelik.Pelik.Pelik.Lepas dah
habis tu ada lagi satu pulak.

Esok,sekolah aku akan buat qiamulai untuk calon-calon PMR dan SPM.So,diorang
akan tumpang tidur kat kelas-kelas.So,kami sebagai murid sesi petang kena
pulak dah tolong kemas ==" sapu la.Angkat maja and kerusi semua tu.Aku jugak
yang cikgu suruh pegi ambil tikar kat bilik guru.Dah la berat.

Cukup yang tu kena pegi Makmal Komputer pulak sebab subjek Math.Cikgu lagi
suruh aku staple kertas Math untuk nak bagi kat students for cuti two weeks
ni :p jadi takdalah korang semua bergoyang perut kan.Eh,silap cakap ke? xD
i mean bergoyang kaki.Hikhok ^o^

Lepas dah staple.Baru la boleh rehat.Tapi yang paling memenakkan aku time
Kemahiran Hidup tadi.Pengajaran untuk aku,jangan duduk depan sekali setiap
kelas yang aku masuk.Haha.Tadi sebab aku orang depan sekali banyak kena
time Kemahiran Hidup tu.

Sama jugak,pegi ambil tikar and staple kertas semua tu.Hoho.Okey,but tak
salah jugak aku tolong cikgu kan.Dapat jugak pahala :D okay thats all.
Thankd all sebab baca blog aku ni.Hihi.Stay tune for more tips and story
from me.Bye ! :D

DaMn LoVeR...