m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

May 26, 2012

Hangout With Shu ! :D


Assalamualaikum and hi all.

Good morning,afternoon,evening,night and supper to korang semua.Tapi time sebenar
jari aku tengah buat tai-chi ni time pagi.Haha.Eloklahkan kalau jari aku
bersenam dulu pagi-pagi macam ni.Okey aku mengarut ._. cuti dua minggu kan dah
bermula so budak-budak sekolah semua rancak bincang fasal nak ber"hangout" ni.

Aku pun tak ketinggalan kereta api.Kah kah kah ! Mula-mula Shuhada yang plan
nak ajak aku pegi waterpark.Then,aku pun setuju.Actually,kami nak hangout
ni pun semua last minutes ja.Haha.Aku balik rumah and tanya ibu aku.Ibu
aku bagi pegi so aku pun pegi la.


Thats my girl.Yang akan pegi hangout Isnin ni.Except yang pakai jaket putih yang main
phone tu(Kha Yan) and yang pegang hadiah belambak tu(Sam) :p sebab Kha Yan dia
pegi holiday dengan family dia kat Taiwan.Now,dia dah ada kat Taiwan.Oh my God.
Im so jelly xD haha.And Sam pulak dia dah pindah sekolah this year :( i miss you.

Aku,Shuhada,Kelly,Christine and Wan ja yang pegi Isnin ni.How bad,Yus tak boleh
join kitaorang hari Isnin ni.Her mom tak bagi pegi :( alaa.Tau tak tadi kan
aku bukak Twitter aku tengok ramai gila yang updates fasal waterpark tu tadi.
Jelly pulak aku tengok.Okey see this, :


Haaa,aku terpaksa dan dipaksa untuk tutup tuan punya owner Twitter ni.Haha.Takdalah,aku
yang nak tutup nama ni :p manalah tau nanti tuan punya Twitter tu marah kat aku
or what.Mampus.Better aku tutup.Haaa,tengok tu.Syok la kan sapa pi harini.Sapatutnya
aku pegi harini tau tak bukan hari Isnin ni.

Kalau aku pegi harini this mean Kelly,Christine dengan Wan tak boleh pegi harini.
Just aku dengan Shuhada.So,x best lakan kalau pegi sikit-sikit ? pegi ramai-
ramai la best :D dah 2 tahun aku tak jejak waterpark tu even cuma 5 minutes dari
rumah aku.Haha.Tengok,betapa busy nya life aku? xD

Im so exited for this Monday.Sabar Syiffa.Hikhok i will upload some pictures for this
Monday.Thanks all sebab sudi baca blog aku ni.Stay tune for more tips and story
from me.Bye ! :D

DaMn LoVeR...