m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

May 27, 2012

Pack My Things Now :)


Assalamualaikum and hi readers.

Hikhok.Abaikan picture di atas tapi sekurang-kurangnya sila lah usyar.Kalau tak
penat ja aku upload.Haha.Agak blurr sebab aku snap picture ni guna camera
phone aku.Okey baca tajuk entry tu kuar-kuat sekarang :D *asah parang* cewahhh
kau Syiffa,bajet macam budak Universiti nak balik la pulakkan. :p

Budak-budak lain semua busy pack barang nak keluar asrama yang aku busy pack
barang untuk esok.Hangout with my friends tomorrow ! :D yahoo last time
aku hangout dengan diorang time bulan Mac haritu.Lama dah kan ? and tomorrow
i will hang up with them again kat Water Carnival Theme Park. :D

Tadi aku dah check semua harga and tarikh dia bukak or tutup.That's me.Aku selalu
buat persediaan awal.Cehh x) *puji jap* Aku still ingat dulu first time aku
masuk tempat tu baru bukak just kena bayar RM12 seorang.And now,seorang kena
bayar RM22.Wow mencekik darah sungguh :O mencekik pun pegi jugakkan haha xD

So,esok ibu keluar office dia time luch then terus hantar aku pegi sana.Ambil
pukul 6.30.Aku tak kemas lagi barang yang aku nak bawak esok.Alaa,faham-faham
lakan orang perempuan ni macam mana.Kalau lelaki senang ja,bawak masuk seluar
pants,baju t-shirt,sikat and habis.Atau sekurang-kurangnya diaorang akan bawak gel rambut.

Tapi,kalau perempuan ? nahh pack barang 1 jam pun aku rasa tak habis lagi ni.Haha.
Esok aku nak pakai seluar "fit" paras lutut cukup la ._. sebab aku dah pernah
ada experience yang "abang handsome" jaga tempat "slide" tu tak bagi sapa naik
if diorang pakai seluar track and seluar yang kain kasar.

Time tu cousin aku tak boleh naik.Nasib la aku pakai seluar "fit" tu.Dari atas
aku just say hi ja kat dia.Haha.Eh,kesian kau kempunan tak dapat naik xD wah !
kejamnya aku.Okey la all,im gonna pack my things now.Bye ! :D

DaMn LoVeR

P/S : I will upload some pictures of tomorrow kat blog ni nanti ! :D