m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

May 23, 2012

Holiday 2 Weeks Semakin Hampir :D

Assalamualaikum and hi all :D

Cewahh kaw Syiffa,dah berubah dah ayat -_- dulu bukan main lagi siap salam satu
Malaysia.Tetiba ja tukar? haha alaa..sekali sekala apa salahnya aku tukar sikit
mood selera kan ? :p alahh sikit pun korang nak tanya.Tengok entry pun dah boleh
buat korang semua senyum sampai menampakkan gigi korang yang bersinar-sinar tu.

Hikhok ^o^ exam aku dah habis Selasa yang lepas.Sumpah hati rasa tenang after
that and my mom baik hati bagi aku online walaupun hari persekolah macam biasa.
Sebab dah habis exam ! aku dah buat yang terbaik.Setakat ni just dapat paper exam
Agama.Result ! result ! result ! Alhamdullilah la aku lulus :D

Holiday kali ni korang semua plan nak pegi mana hah ? :D *busy body jap* hehe
but before that aku nak bagi tau korang yang aku dengan Ridzuan dah clash :(
memang la sedih kan.Tapi aku mengalah sebab dia nak exam.But aku takkan lepaskan
dia.I know him very much ! xD lentak la awak nak kata ape pun.I will never let you go.

Nak exam konon -.-" tengok la awak,akan ku goda dirimu sehingga mendapat semula
hati awak ! xD cewahh Syiffa,terserlah kegatalan anda di situ.Kalau la ibu aku
baca semua ni.Kat mana la aku nak taruh muka? T_T haha but tadi kat tusyen aku still
jumpa Ridzuan yang selalu buat aku tersenyum macam orang dapat durian runtuh :D

Thats why i love you.Haha.Plan aku holiday ni nak ajak Ridzuan pegi outing again.Kali
ni kat mall besar.Boleh SHOPPING,tengok wayang,makan Mc'Donald (awak belanja xD),main
bowling,karoake and banyak lagiHua hua hua cewahh aku siap highlight lagi perkataan
SHOPPING tu.Nampak sangat aku gila SHOPPING.Tak adalah gila sangat kan :D

But,aku takut plus malu nak tanya dia.How stupid i am ? -_-" takpelah nanti aku
try.Insyaallah dia terima and boleh pegi.Korang tolong doakan :') hehe.Nanti
share la dengan aku korang holiday kat mana okey ? thats all for today.Thanks
sebab baca blog aku ! :D stay tune for more tips and story from me.Bye ! :D

DaMn LoVeR...