m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

May 20, 2012

Perlu ke ?

Assalamualaikum dan Salam satu Malaysia readers sekalian.

Good morning,afternoon,evening,night and supper to korang semua.Tak kiralah time
bila korang rajinkan jari klik "mouse" korang tu semata-mata nak bukak blog
aku.Wahh :') terharu kejap.Haha.Aku sekarang memang tengah busy mid year exam.
So,sebabtu jugaklah aku jarang nak updates blog.Eleh,macam la korang kisah. :p

Aku pun selalu rajin bukak account Google Reader aku.Aku langsung tak pernah miss
apa yang korang updates.Haha.Tengok la kat box followers korang tu,kalau ada
nampak muka comel aku ni kat situ.Maknanya memang aku ni rajin baca blog korang
haha.Tak pelu risau dah sebab dah ada followers setia macam aku ni.K perasan ._.

Entry kali ni "Perlu Ke?" eh? perlu apa? perlu ke nak berdiet? eh aku bukan
nak cakap fasal diet yang menyeksakan ni lah ! T_T taulah body korang macam
kerangga tapi jangan la jahat sangat sampai nak perli aku *muka mintak
simpati* haha.Gedik ja.

Okey,malas nak mengarut.Maksud aku perlu ke aku ni berfesyen sangat nak pegi
ke tusyen ? tahun ni aku tusyen kat Efektif.Bulan Januari sampai bulan March
ni aku pegi tusyen tak pakai tudung and aku mengaku yang aku ni agak berfesyen.
Sampai orang panggil aku "fesyen girl".Tudiaa aku dapat nickname.

Bila aku pegi tusyen tak lengkap kalau aku tak pakai bangle,rantai,gelang and
headband.Okey baju pulak yang ikut fesyen macam zaman sekarang larh.Haha.
Macam mana la aku nak cakap ni.Haha,see this -


Tu just example,haha muka aku tak sefotogenik macam korang semua tapi cukupla dengan
rupa yang Allah bagi kat aku.Aku dah bersyukur :) Paling kerap aku pegi tusyen
mesti pakai t-shirt,seluar short sampai lutut,headband,bangle and rantai.Tu pun
paling simple la.Kasut pun kadang-kadang snicker.

Okey but bila start Bulan April ni aku pegi tusyen pakai tudung dah :') aku
insaf ? bukan insaf sepenuhnya.Masih lagi jahil.But sekarang aku pegi tusyen
mesti pakai tudung.Sebab tengok orang pakai cantik ja.Teringin la jugak
hati.Hehe.

But,semenjak aku pakai tudung ni seriously aku cakap aku dah kurang dari dunia
fesyen ni.Sebab aku tak tau macam mana nak bergaya bila pakai tudung.Yea la
im newbie right ? :) i will try harder more.Hehe.Perlu ke aku pakai cantik-cantik
pegi tusyen? Okey,i asked this question to my mom.See our conversation :D

Me: Ibu,perlu ka kite pakai cantik-cantik nak pegi tusyen ? tengok orang lain
pakai tudung bawal ja.

Ibu: Memang tak salah pakai tudung bawal but Nabi cakap bila kita nak pegi
menuntut ilmu,lebih baik kalau kita berpakaian cantik,kemas dan bersih.

Haha,tu apa yang ibu aku cakap la.Aku sebagai anak just ikut cakap ibu aku.Hikhok
xD aku ni anak yang baikkan ? Haha.Okey just that,bye all.Thanks sebab baca.Stay
tune for more tips and story from me.Bye ! :D

DaMn LoVeR...

P/S:Ridzuan,now i know kenapa kita jarang meseg.Awak cakap sebab sekarang tngah
exam,so awak nak buat yang terbaik.Thanks awak sebab bagitau kat saya benda
yang sebenar.Sekurang-kurangnya saya dah tak anggap awak bukan-bukan.Hikhok
goodluck for your exam babe ! and sorry sebab anggap awak bukan-bukan xD