m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

June 9, 2012

Hangout With Shuhada

Assalamualaikum and hi all ! :D

Aku mintak maaf sebab lama tak updates blog.Aku ada janji kan yang aku akan
updates gambar time aku hangout dengan Shuhada kan ? kalau tak dah lama
aku updates lagi pun aku selalu online.Masalahnya aku rasa malas nak updates
dengan blog yang tak support aku nak upload pictures dalam ni. *pegang tisu*

Tapi harini line aku super duper support.Alhamdullilah :D and seperti
yang dijanjikan pukul 1.45 aku keluar rumah.Suddenly Shuhada hantar massage.
Dia suruh aku ambil dia.Okey sumpah aku takut nak bagi tau kat ibu aku.
Haha xD even rumah Shuhada dengan Water Carnival tu.

Dia sepatutnya datang naik basikal BMX dia tapi entah tiba-tiba abang dia tu
jahat pegi naik pulak.Aku pun bagitaula kat ibu suruh ambil Shuhada kat rumah
dia.Nasib ibu tak marah *tangan di dada mate ke atas* and then ibu drop aky
dengan Shuhada depan counter tiket tu.

Ehem-ehem ! amboii ibu drop anak je ke ? duit tak nak drop sekali ? haha xD



This Shuhada kat depan counter tiket.Hihi.

Then,dah bayar semua we all masuk.





Haha.Nampak aku macam terlebih exited :D



Kredit to ibu sebab snap picture ni ! :D wehee





Le Jakuzzi :D hehehe



~Shuhada~ i love this picture damn much !



Sapa lagi tinggi hah ? xD



On the way for our dinner :D in car



Dinner time ! :D Restoran Nasi Lemak Cinta Sayang

Memang awesome lah hangout dengan Shuhada :D wee enjoy ! okey thanks all sebab sudi
terjah blog cikai aku ni.Stay tune for more tips and story from me.Bye ! :D

DaMn LoVeR...