m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

June 14, 2012

Hari Sukan Coming Soon !

Assalamualaikum and hi all.

Entry kali ni bertajuk "Hari Sukan Coming Soon".Hari sukan last year pun
aku rasa baru macam semalam.Cewahh kaw Syiffa,memang bohong la sangat.
Now sekolah aku dah start praktis.Atlet ke aku ? pesorak ? kawad kaki ?
yang mana satu aku masuk ni ? sapa pandai sila jawab x)

Okey,semua blur ._. last year aku masuk pasukan sorak.Haha.Okey gelak
la puas-puas.Orang macam aku ni masuk sorak.Gelak la lagi sampai
terburai perut.But aku tetap dapat juara tau for pasukan sorak aku.
Haha don't jugde a book only by it's cover.

This year pun sama but ada sikit perubahan.Diorang combind sekali
dengan aerobik.Memang letih la latihan.Dengan leader aku asyik
marah.Actually cikgu pilih aku jadi leader for pasukan sorak.
But aku tak nak sebab takut tak ada idea so aku bagi orang lain ambil.

But aku rasa sepanjang latihan tu yang bagi idea kebanyakan aku
kot.Haha *tangan di dada mata ke atas* ya Allah.Sumpah aku ni
perasan nak mati.Yang leader aku naik angin tak tentu fasal sebab
student junior terlupa step ataupun malu nak sorak.

Okey,last year aku junior aku mengaku aku pun rasa macam nak bawak
bantal ja time latihan.Sebab aku nak tutup muka aku dengan bantal
sebab terlalu malu.But ada leader aku ni last year dia bagi nasihat
kat aku and the others junior suruh yakin diri.

And the last kami semua dapat JUARA ! :D i was so happy damn much
on that time.Seriously ! and tadi time latihan aku ada jugak
"termarah" dekat leader aku.Awww,im so sorry.Aku tak bermaksud
tak nak hormat dia.Aku just tertekan dengan condition so hot on that time.

Plus,aku dengan dapat "bendera merah".Faham la kan apa benda "bendera
merah" tu xD faham-faham lah kan hati perempuan ni.Bila orang marah
mudah terasa.Aku tau la sebab aku pun perempuan.Im sorry my dear
leader Suraya. :(

We all plan nak pakai baju Harimau Malaya tu.Haha,tetiba aku rasa
bangga pulak sebab rumah sukan aku warna Kuning.Lols xD ada seluar
legging.Or kalau tak nak pakai legging pun just pakai seluar
tracksuit sekolah.And sorak tu nanti aku partner with Angeline :3 haha.

Maybe aku akan lama tak updates blog like one week ? sebab im so
tired.Latihan ada pagi.Then sekolah tengah hari.Malam aku tusyen
pulak ._. sumpah penat balik tusyen terus buat air liur atas katil.
Haha xD

Okey all thanks sebab sudi baca blog aku yang cikai ni.Stay tune for
more tips and story from me.Bye ! :D

DaMn LoVeR...