m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

June 11, 2012

Jatuh Merudum !

Assalamualaikum and hi alls.

Eh ? apa yang jatuh merudum ? markah exam kaw ke Syiffa ? tak da time aku
nak updates about markah exam aku kat sini ! xD never ! haha aku nak
cakap fasal benda yang ada kaitan dengan "jatuh merudum" ni.Semenjak sekolah
dah start.Habis semua merudum !

Jumlah orang yang online Facebook dan Twitter autometik merudum.Dulu time
cuti sekolah bukan main lagi angka number orang yang online kat Facebook
aku tu.Bila bukak "home" kat Facebook.Selang 1 minit ada saja manusia
yang menghupdate status.Juling mata nak like.

Sama juga dengan list goggle reader aku.Ni paling merudum jatuh ! time
cuti satu hari aku check ada 18 story daripada blog-blog yang aku follow.
But malam ni aku dengan bersemangat nya bukak goggle reader sebab
nak baca.Aku terkejut monyet bila nampak hanya seorang yang update blog ! :O

Fuyoo,terus down mood aku.Nampak sangat semua tengah busy study balik kan?
yalahh tinggal pelajaran selama dua minggu kan.Otak pun kena start balik.
Isi semua minyak petrol.Baru boleh jalan.Haha xD kalau tak anda pasti akan
digelar "blurr".

Okey,thats all.Thanks all sebab sudi baca blog cikai aku ni.Eh? thanks all?
yang update blog pun just seorang.Inikan pulak ada sapa nak baca blog
aku ? xD haha.What ever.Nanti diorang review lah balik blog aku.Haha.Okey
bye ! :D

DaMn LoVeR...