m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

June 10, 2012

Juara Mentor Musim Ke-6

Assalamualaikum and hi all.



~eh promot gambar aku tak habis-habis sejak semalam~

Assalamualaikum and hi to all my readers.Macam mana harini sekolah ? bagi kawasan
Utara macam aku ni dah start sekolah harini T_T untuk yang tinggal kat Kuala
Lumpur tu untungglah sekolah korang start esok.Macam mana ? tension ? syok sendiri
sebab dapat jumpa boyfriend kat sekolah ? :D

Bagi aku.Aku terkejut bila masuk sekolah ! actually sebelum masuk sekolah
pun aku dah terkejut beruk.Mengalahkan beruk pun ada kot.Dinding sekolah aku
dah dicat Biru+Putih.Then,dekat Dataran Ain ada cikgu pasang TV kat wall
sekolah aku :O fuyoo.Okey bangga kejap xD

Then cikgu buat macam deko taman kat taman bunga sekolah aku tu.Guna ala-ala
kayu buat bumbung.Cuti dua minggu dah banyak berubah.Takpalah sekolah aku
jugak.Eh,dah banyak aku lari tajuk kan ? haha okey fasal Mentor ni sebelum
ni aku tak pernah tengok pun.

Time final baru la gedik nak melekat atas sofa kan.Tiga peserta terbaik iaitu
Anas, Caroline & Zatul yang masing masing protege kepada Faizal Tahir, Ella &
Ogy Ahmad Daud.Masing-masing hebat belaka tetapi persembahan diorang tadi
telah menentukan siapa juara Mentor musin ke-6.

PEMENANGNYA IALAH !!! JENG ! JENG ! JENG ! :D

~CAROLINE~ !!!

Fuhh,aku pun tak sangka dia boleh menang.Sebab aku dengan ibu pilih Zatul as juara.
But takpalah maybe ni rezeki Caroline.Anak kelahiran Kalantan ni kan.Untungglah
Ella dengan Caroline bawak balik RM 100,000.Fuhh,kalau la aku yang dapat duit
tu seminggu liap dah kot. xD

Anyway congrats to Caroline.Okey,thanks all sebab sudi baca blog aku.Stau tune
for more tips and story from me.Bye ! :D

P/S : Hi Schamimot ! my sweet new followers.Thanks sebab follow.Enjoy my blog ! :D

DaMn LoVeR...