m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

July 30, 2012

So Long Time

Assalamualaikum and hi all.


~gambar di atas hanya untuk meminta maaf~

Ada tak kat sini yang mencari aku ? maklumlah dah dua bulan aku tak pernah updates
blog.Terus menghilangkan diri macam orang putus cinta.Eh,tapi memang betul aku
putus cinta pun ._. okay ! don't talk about this.Sebenarnya ada tiga sebab kenapa
aku tak bukak Blog.

Sebab yang pertama. *mata berair* okay sangat sedih sebab pertama ni.Camera yang berbakti kepada aku selama 3 tahun ni telah pun temui ajalnya di sekolah oleh seorang pencuri yang tak berhati perut T___T time tu hari sukan.So,aku bawakla camera aku pergi.Yang aku bengang lagi 15 minit nak balik suddenly camera aku hilang !

Selama 6 jam aku stay kat sekolah dengan camera tu tak hilang pun but lagi 15 minit nak balik tu hilang.Okey sumpah sedih plus takut macam orang kena histeria sebab parents aku langsung tak tau yang aku bawak camera pegi sekolah and camera tu hilang but sepandai pandai tupai melompat akhirnya akan jatuh ke tanah jugak kan ? -_-

Sampai sekarang parents aku tak tau yang camera aku hilang but aku pasti diorang akan tahu bila tiba time raya ni.Maybe akulah manusia yang paling sedih dalam dunia sebab hari raya pertama aku dah sedih.Of course ibu akan tanya "mana camera? nak snap pic gambar orang datang rumah ni". ._.

Disebabkan camera aku hilang so,secara autometik aku hilang mood selama dua bulan ni.Hebat tak ? okey sebab kedua pulak Laptop aku buat hal.Lingkup macam mana tu aku
tak pasti.Tapi penyebabnya dah tentulah aku sebab just aku yang selalu guna laptop.So,ibu kena hantar pulak laptop kat kedai for repair.

Nampak tak permainannya di situ ? -_- so bulan Mei adalah bulan yang malang dalam setiap hidup aku.Phone rosak,hilang camera and laptop rosak.And yang paling sob sob bulan Mei jugak aku hilang orang yang aku SAYANG.Sapa ? okey,malas sebenarnya nak mantion nama dia.Faham-faham cukup.

Sebab ketiga exam bulan Ogos dah dekat :O cepat masa berlalu.Balik sekolah memang penat dengan homework tambah-tambah bulan puasa ni kan.Doakan aku dapat result bagus untuk exam kali ni.Okey thats all.Stay tune for more tips and story from me.Bye ! :D

DaMn LoVeR...