m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

August 6, 2012

Shopping For Hari Raya

Assalamualaikum and hi alls. *waving hands*

Kalau korang perhatikan keadaan sekeliling mesti ada perasan yang manusia-manusia dah mula sesak kat shopping mall.Yang busy tempah baju raya.Yang sibuk buat kuih raya pun ada.And ohh ya ! for PMR candidates tu pulak mesti tengah busy baca buku right ? good luck tau ! nanti kalau dapat straight A aku bagi gula-gula ;D

Okey,first time dalam history hidup aku tahun ni aku tak da baju kurung.Ni semua silap hantar baju lambat kat taylor.And last sekali dia dah tak nak accept sebab dah banyak gila tempahan.But kisah pulak aku tak da baju kurung ? because i really damn hate baju kurung !

So semalam ibu bawak pegi shopping mall about 8.45 P.M. macam tulaa.Jalan-jalan then beli dua t-shirt colour Maroon and Cream.Naik pulak second floor.Pegi kedai kasut.Selama ni aku beli kasut heels dia mesti tak tinggi.So,for this year aku teringin jugak nak kasut yang tinggi *gatai* so ibu beli kasut vegas for me.

Naik pulak third floor.Aku tak ingat kedai tu nama apa but baju kat situ gila damn cool and awesome ! owner kedai tu pun like peramah gila.Bagi cadangan for fashion.And aku beli baju warna hitam.Design dia ada tulis "Paris Eifell Tower" haha.Fanatik gila aku nak pi Peris xD *honeymoon*

Ibu bawak aku pegi kedai necklace pulak.As everyone knows that i really damn love necklace ! bila masuk ja kedai tu mata aku naik juling. :D haha and first tu aku pilih rantai superman but last tu aku tukar pilih rantai burung hantu tu. *Woot ! woot* xD

Turun bawah nak makan Mc'D pulak.Well,shopping banyak sangat mestila perut pun starving kan.Time on the way nak pi Mc'D tu kan suddenly aku ada nampak satu bag galas ni warna hitam.Terus kaki aku pegi tempat tu.Bag tu modern nampak.Lastly ibu tanya "nak tak?" haha rezeki takkan nak ditolak betul tak ? xD

So makan kat Mc'Donald.Ada orang potong line nak beli ice creame tu.Aku naik angin and hampir nak sound aunty tu.Hello ?! *cekak pinggang* line dah la panjang ! and your doughter and son all gila banyak nak ice creame ! senang ja potong line aku.Aku bukan nak marah dia kalau dia tu buta sangat sampai tak nampak aku.

But dia nakmpak aku siap jeling lagi.Maybe aku takkan marah kalau dia cakap sorry or paling kurang pun cakap nak duduk depan aku sebab nak kena balik cepat or what.Ini tak terus potong.Dah la lepas potong line aku,anak dia pijak kaki aku.Sakit woi ! betullah cakap orang ibu borek anak rintik ! langsung tak pandai cakap sorry.

Aku sabar ja sebab bulan puasa. *urut dada*.Okey thats all.Bye thanks for reading my blog.Stay tune for more story and tips from me ! :D

DaMn LoVeR...

The pictures :D ----->

~baju maroon and cream~



~Le Paris~


~Owl *woot woot* ~


~Modern Bag~



~Lovely Vegas~