m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

August 15, 2012

Finished my exam and cuti hari raya !

Assalamualaikum and hi alls :D *waving hands*


~Gambar di atas hanya bertujuan untuk promosi~

Okay ,today segala lemah jantung,sakit perut,sakit dada,sesak nafas,pening kepala and all about penyakit la dah hilang ! because harini aku last exam ! eh,actually baru exam bulan Ogos.Exam akhir tahun belum lagi *excited lebih kan kau Syiffa* Well,today exam Science,Geografi and Literasi Komputer.

For subjek kali ni.Aku tak nak cakap berapa target aku.Bila orang tanya pun jawapan aku hanya satu "entah" and forever "entah" *tetiba ada bunyi macam mentah pulak -_-* Exam Science tadi macam susah pun ada senang pun ada.Middle la ! but target aku mestilah nak dapat A kan.Hahaha.

So,tadi time nak balik aku dengan muka tak malunya pegi tuntut duit raya kat cikgu x) haha *tutup muka dengan bantal* actually memang cikgu dah janji nak bagi sebab ada berjaya jawab soalan dia haritu.So,dapatlah RM 1.Okaylah tu kan.Then,salam-salam dengan cikgu semua.Wishes Selamat Hari Raya.Ada sedikit ke"touching"nan di situ ya :p

And said goodbye to my lovely school.Eh,lovely la sangat.Maka dengan rasminya bermulalah cuti.And esok semua sekolah dalam Malaysia ni akan cuti and cuti bukak nak duduk lenggang kaki ja kat rumah.Kau akan kena ganti balik okey cuti tu -_- itu yang agak tak best.

Bila dah nak habis Ramadhan tetiba rasa macam tak happy.Pelik kan manusia ? time awal Ramadhan tu semua merungut "bila la nak habis puasa aku tak tahan dah ni" but bila dah nak akhir Ramadhan semua cakap "tak seronok la pulak".Aku mengaku yang aku tak seronok bila Ramadhan dah nak berakhir.

Sebab time Ramadhan ni lah doa kita kebanyakan dimakbul oleh Allah.And yang paling penting syaitan-syaitan jahanam semua tengah tunggu untuk dibebaskan.Ya Allah :( sebab tu lah aku tak suka Ramadhan nak berakhir.Oh ya ! and tadi after balik sekolah aku terus pegi rumah makngah.

Mandi kat sana and bukak puasa kat sana.And aku and cousins aku nak main mercun.And bila ditolak tambah bahagi akulah yang paling "tua".Tak dalah tua mana pun.Then,diorang semua nak main mercun apa entah.Aku tak tau nama.Mercun tu yang macam kena tanam dalam tanah then tembak naik ke atas adalah dalam 30 kali.

Aku dengan rasa bertanggungjawab *cehh ayat* nak tolong la pasangkan mercun tu.Lubang pun aku dah gali but still tak boleh.So last sekali pendek akal pegi ambil dua batu and just tahan macam tu ja.Then,dia tembak ke atas sekali ja ! after that tetiba jatuh.Okay time ni muka aku agak kritikal :O

Jatuh and tertembak dengan dinding makngah aku yang baru dicat ! baru dicat weh ! :O muka aku sumpah dah pucat.Yalah rumah orang ni.Kalau rumah aku memang dah lama aku minum air teh sambil tengok mercun tu tembak ke arah dinding rumah aku -_- kisah apa aku.And cousin aku ni ada la anak kepada makngah aku ni.

Dia cakap kat makngah aku yang aku pegi tembak mercun tu ke arah dinding.Aku jugak yang kena kan? bukan korang ka yang nak main sangat right ? ini yang aku malas bila pegi rumah makngah aku.Apa kesalahan yang cousin aku buat semua diorang tuduh aku.And now aku terpaksa tidur kat rumah diorang fasal tokwan aku sakit.

And tokwan aku stay kat rumah makngah aku.Like semua salah aku ? ya Allah kalau ikutkan hati memang setiap hari Jumaat and Sabtu aku nak pegi rumah makngah.Yalah kan time Jumaat and Sabtu la students semua nak rehatkan diri yang dah didera teruk oleh cikgu time kat sekolah.

Lagi pun,homework ! ingat aku boleh ka nak buat homework dalam keadaan macam ni.Disebabkan bulan puasa la aku terpaksa ikut ibu tidur kat rumah makngat.Kalau aku tak ikut sapa nak beli kan aku makanan untuk nak berbuka ? sapa nak masakkan aku sahur ? and aku rasa seronok jugak Ramadhan nak akhir.

Lepas ni boleh sambut raya and kumpul duit raya :p and yang paling penting stay away from them ! -_-" okay thats all.Stay tune for more story and tips from me.Bye ! :D

DaMn LoVeR...