m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

August 13, 2012

Exam Bulan August !

Assalamualaikum and hi all :D *waving hands*

~gambar asli tu tau.Hahaha~

Selalu kalau aku updates blog mesti beberapa hari sebelum nak exam.But not for this exam.Actually harini dah start exam.Sepatutnya exam hari Selasa.But suddenly cikgu tukar jadi hari Isnin.Boleh pulak macam tu ? students semua bising habis.Tak puas hati.Yelaa plan nak study esok la.Tetiba esok exam.Haa macam mana tu ? :O

Tak boleh nak banyak cakap silap hari bulan dapat surat amaran.So,aku punyalah puluh study.Tapi memang salah aku pun.Nak study semua last minute.Adat student la katakan x) hahaha.Harini exam Bm,Agama,Math dengan Sivik.Ahlhamdullilah Bm,Agama and sivik senang and aku boleh jawab dengan senyuman di bibir.Cewahh bibir gitu x)

Eh,aku lupa nak mention subjek lagi ka ? ohh ya,lupa pulak Math -_- agak susah.Okay straight to the point.Susah weh ! before exam cikgu cakap suruh bawak calculator.Dia cakap macam banyak questions yang akan keluar gunakan calculator.Aku punya calculator takda squareroot 3 tu.

So,punya lah susah payah aku dengan ibu kena keluar pulak pegi Tesco Extra after bukak puasa semata-mata nak pegi beli calculator kat MPH.But tadi bila exam.Just satu soalan yang kena gunakan calculator ! okay,aku agak bengang -_-" grrr.Balik rumah then bukak puasa.Tak sabar-sabar dah nak suruh ibu check kertas Bm aku.

Hahaha,and berdasarkan apa yang ibu check dengan tengok buku.Aku salah 3 soalan.Tapi entah betul ke tak.But alhamdulillah :') and esok pulak exam Sejarah,English,Kemahiran Hidup and Seni.Omg sejarah :O nasib aku dah study tadi.Haha.No more buat kerja last minutes.

Wish me luck tau semua ! nanti bagi gula-gula.Hehe.Thanks all sebab sudi baca my blog for this time.Stay tune for more tips and story from me.Bye ! :D

DaMn LoVeR...