m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

August 19, 2012

First Day Raya Was Awesome

Assalamualaikum and hi all *waving hands while makan ketupat*


~Mood Raya Purple~

Aku dengan exitednya plan malam sebelum raya kononnya nak bangun pukul 7.00 pagi.Nak siap cantik-cantik.But cuba lah teka pukul berapa aku bangun ? pukul 1 tengah hari weh ! tengah hari ! menyesal aku tak kunci jam.Balasan tidur pukul 4 pagi la ni.Exited la sangat kan.Haa padan muka kau Syiffa.

Aku terjaga dari tidur pun bila dengan ayar aku like invited someone dalam rumah.So,aku cepat-cepat pegi mandi.And pakai baju raya.Dalam otak aku tak ingat benda lain dah.Aku just ingat "DUIT RAYA".Hahahaha teruk gila kan aku ? cousins aku semua datang.And tahun ni tak boleh nak menggedik photoshoot.Maklumlah camera aku hilang.

Ibu aku marah.Well,gila kau tak marah ? camera tu.Dia cakap hati dia tengah sedih.Nak buat apa pun dah tak seronok.Aku rasa bersalah *lap air mata* and on the same time ibu dah spoiled mood aku.Tetiba rasa geram.After cousin aku datang.Kawan-kawan ibu datang and continued with jiran all.

Like tak henti-henti kot.Hahaha.Duit raya berhenti tak ? alhamdullilah buat setakat ni duit raya tak berhenti.Bila dah kira balik.Aku dapat RM 11O ringgit untuk raya pertama ni.Esok nak pegi raya rumah kawan aku pulak.Tujuannya hanya nak kutip duit raya *sparkles eyes*

And,aku dah plan nak hangout dengan kawan-kawan aku lepas raya ni and duit raya tu aku nak guna untuk hangout but bila dah tengok keadaan macam ni ? aku rasa macam nak guna semua duit ni untuk beli camera.Nak suruh ibu aku beli lain ? mimpi sorang-sorang jelaa.

Dia dah cakap siap yang dia tak nak beli camera lain untuk aku.Agak sedih dengan raya pertama ni.Like perasan tak tahun ni raya tak ramai orang yang seronok ? semua macam tak ada mood kan ? betul tak ? why ? entah la.So heres some pictures.Snap guna camera phone ja pun :/ kurang kualiti.


~My cousin with ibu~



~Me with Ibu.Ibu pakai kasut tumit tinggi okey :p~


~Always wanted~


~My cousin.Syafiq~


~My cousin,Syafinass~


~Saudara mara aku~


~Ambil Duit Raya~


~Syafinass with Syafiq,siblings~



~My cousin,Syafika with Ibu~


~Ibu,Ratu Aini and Syafika~

Oh ya ! this kid ! Really nice her name right ? She is actually my neighbour yang sekarang dah pindah pegi Kuala Lumpur.She is so cute.And rambut dia like Hafiz Awan Nano right ? funny when she said that she really love Hafiz Awan Nano.Hahaha.Baru 4 years old.

And ibu ada tanya dia "antara kakak ni (me),kakak ni (my cousin) dengan kakak ni (my cousin) yang mana paling cantik.And you kknow what ? dia tunjuk aku.Hahaha.Bangga gila x) *lambai tangan ala-ala ratu cantik*.Hahaha okey thats all thanks sebab baca blog aku.Stay tune for more tips and info from me.Bye ! :D

DaMn LoVeR...