m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

August 18, 2012

Selamat Hari Raya

Assalamualaikum and hi all *waving hands*


~muka budak exited nak raya~

Hahaha.Okey aku ada janjikan yang aku nak bagi tau fasal camera aku tu dalam entry yang lepas kan ? okey sebenarnya aku buat-buat lupa nak bawak camera tu.So ibu macam beletir sikit ja.Tapi esok confirm aku mati.Well,esok kan dah raya so mestilah nak photoshoot la kononnya :p

Try bukak dashboard korang.Belambak tajuk entry macam ni kan.Terpulang lah pada anda nak baca atau tak.Tapi diharapkan baca. *cewahh aku* so malam ni aku just tolong ibu masak.Kalau korang dengan like normal la kan anak dara dalam dapur.But not for me.Bagi aku macam monyet masuk dapur.

Aku tak pernah nak masak.Setakat masak maggi,spagetthi and fishballs tu tau la jugak.But yang tu ja aku pandai masak.Suprised ? okay suprised la sorang-sorang.Nanti raya pun mulut tu keep ternganga.Hahaha.Tadi aku punya la semngat nak bukak blog.Suddenly ibu mintak tolong buang kulit halia weh ! kulit halia ! *tangan di mata*

Aku dengan muka yang tersangatlah blurr pegi dapur.Cukup dengan muka blurr kena beletir lagi dengan ibu sebab tak pandai nak kupas kulit halia.Nampak tak permainannya di situ ? -_- so ibu ajar aku cara-cara nak kupas kulit halia and onion all.So,finally dah siap.

And then ibu mintak tolong leraikan bunga untuk nak bawak pegi kubur nenek aku. *lap air mata* dah tiga tahun nenek aku mengahap ilahi.Semoga rohnya di tempat orang yang beriman.Amin.


~The flowers~


~The Kuih Raya~

Mohon terliur sebentar.Haha.Agak-agak korang kan kuih ni ibu aku beli or buat ? beli ? buat ? jawapannya tak lain dah tak bukan of course la beli.Ibu aku tu nak buat sangat ? sentuh dapur pun setahun sekali.Haha.Like seriously banyak gila kan kuih yang ibu beli tahun ni.

Raya tahun ni aku ada misi.Misi nak mengumpul duit raya ! tak nak lagi jadi macam last year.Malu konon nak ambil duit raya.Tahun ni tak da lagi mood malu.Kalau malu duit terbang ! *cewahhh aku* okey thanks all sebab sudi baca blog aku.Stay tune for more tips and story from me.Bye ! :D

P/S : Jangan main mercun bola atau aku tendang bola kat kepala korang !

DaMn LoVeR...