m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

August 21, 2012

I don't want go there again !

Assalamualaikum and hi all *waving hands*


~Enjoying playing bunga api~

Okey,nampak sangat aku agrasif kan dengan entry kali ni ? so tadi aku terpaksa pegi rumah makngah aku sebab ibu nak tengok tokwan.Bla bla bla then cousin aku ajak main mercun.Hati aku dah sejuk dengan kejadiaan haritu.So,aku mainlah.And lagi satu benda buruk terjadi. *lap air mata*

Mercun telur naga.All pernah main right ? so tadi aku nak balik mercun tu ke atas but suddenly terkena bumbung and terjatuh dekat lantai rumah makngah aku ! time tu aku memang jadi batu and peluh banyak keluar.Rasa nak menangis pun ada.But luckly cousin aku cepat ambil air and cuci.Nasib boleh keluar ! Thanks God :')


~Thanks Syafiq~

So,after dah cuci and aku serious dah tak da mood nak main.Masuk dalam and buat don't know.Aku rasa macam tak yakin dengan diri sendiri bila cousin-cousin aku tu selalu buat macam tu.Sebab tu bila aku pegi rumah makngah aku akan jadi nervous and selalu buat silap.

Like yasterday aku tak sengaja tumpahkan air coca cola atas lantai.Cepat-cepat ambil tisu and lap.Ya Allah.Aku memang tak mau jejak situ dah.Serik ! :'( hurmm hope tokwan cepat sembuh.So,aku tak payah pegi rumah makngah lagi semata-mata nak tengok tokwan.Thats all.Stay tune for more tips and story from me.Bye ! :|

DaMn LoVeR...