m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

August 22, 2012

Rambang Mata

Assalamualaikum and hi all *waving hands*


~Penghias muka depan minggu ini~

Harini dah masuk Hari Raya yang ke-4.Cepat rasa masa berlalu.Dan semakin berkuranglah duit raya.Kalau ditolak campur bahagi sekarang duit raya aku ada RM 182.Sikit ja.Maklumlah aku dah besar.Terlebih besar agaknya sebab ada orang tanya aku kerja kat mana ? *lap air mata*

Tapi aku dah guna duit raya aku untuk nak beli novel.Nafsu semata-mata kan.Bila mintak duit kat ibu.Dia suruh guna duit raya aku.Agak geram =..= and aku rasa RAMBANG MATA !duit ni nak beli gitar pun dah cukup.Nak beli necklace.And kalau boleh nak beli camera.

Memang la tak cukup duit banyak ni.Nanti pandai-pandailah aku suruh ayah aku top-up kan :P haha okey it's been so late night now so bye ! stay tune for more tips and story from me ! :D

DaMn LoVeR...