m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

August 25, 2012

Welcome Back To School

Assalamualaikum and hi all *waving hands*


~Like always muka aku separuh -_-~

Cewahh,macam dalam tv pulak kan tajuk entry aku untuk hari ni ? tapi begitulah nasib balajar di sebelah Utara.Esok dah start sekolah.And aku hampir terlupa esok sekolah.Maklumlah seminggu goyang kaki kat rumah sambil makan kuih raya.Terpaksa hidp seperti sediakala.Sadis dengar T__T terimalah kenyataan.

Kena biasakan diri bangun awal.Mandi awal.Susun buku dalam bag.Setelika baju sekolah.Tunggu bas sekolah.And yang paling tak tahan of course siapkan kerja sekolah.Gahh rasa masih tak puas holiday.Haha.Betul apa yang orang cakap.Manusia tak pernah puas dengan apa yang dia ada.

And apa yang buat jantung aku berdegup 10x kencang ialah fasal result exam.Astaga. *pagang dada* entah apa result aku.Turun atau naik ? esok confirm aku akan dapat kertas exam.Thats all for today.Stay tune for more tips and story from me.Bye ! :D

DaMn LoveR...