m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

September 12, 2012

Dalam proses

Assalamualaikum and hi all :D *waving hands*


Aku sekarang dalam proses menyimpan duit *kipas* mula-mula memang agak liat.Maklumlah aku agak boros.Tapi disebabkan perasaan yang tersangatlah gedik nak beli tablet aku pujuk diri aku bersabar even aku terpaksa ikat perut.Haritu aku ada beli beats kan ?
And aku beli beats colour Purple my favourite colour :D


So tadi aku pegi tusyen and meet my ex that is Ridzuan.Entah tapi aku rasa relationship macam dah baik.Alhamdulillah :') *lap air mata* and tadi time aku pegi tusyen aku pakai la beats aku tu.Suddenly ada budak perempuan ni cakap kat kawan dia macam ni "elehh tak ori la tu.Senang rosak.Aku tau la aku penah beli".

Sumpah aku sakit hati like kalau dah pernah beli just shut your mouth ! kau tu pun beli tak original kan ! sumpah rasa macam nak bagi lima cop jari kat muka dia.But just sabar.Maklumlah lah manusia ni kalau ada duit sikit mulalah mula nak korek tabung kan.Antaranya aku :p haha

Aku rasa nak gunakan sikit duit yang aku simpan ni untuk beli beats.Sebab aku tengok ada promosi yang beli satu percuma satu ! Nahh ! mampus la aku nak ! Haha tengok la dulu macam mana x) that's all.Stay tune for more tips and story from me.Bye ! :D

DaMn LoVeR...