m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

September 10, 2012

Im So Upset


Assalamualaikum and hi all *dua belah tangan di dagu*

Sumpah sedih like hell.Sebernya aku ada ceritakan dalam entry yang lepas yang aku tengah save money for nak beli tablet.Aku just nak berdikari.And aku nak buktikan dekat parents,saudara and kawan aku semua yang aku pun mampu berdikari.So aku dah kira jumlah duit.

Setiap hari aku akan save RM4.00 dalam tabung.And tadi duit sekolah yang ibu bagi kat aku.Aku awal-awal dah letak RM4.00 dalm tabung so ada la duit lagi dalam purse aku.Then ibu tanya aku "mana duit sekolah yang ibu bagi?" so aku jawablah yang aku dah bubuh dalam tabung.Aku ingat ibu nak puji or tak marah but aku tersilap !

Tetiba ibu marah.Dia cakap "jangan nak melampau sangat! macam la cukup bawak duit banyak ni pegi sekolah!".Sumpah aku tersentap and rasa nak menangis but aku just tahan sebab aku tau bila aku dah start menangis memang takkan stop.Like seriously salah ka aku nak save money ? it's weird ! *lap air mata*

Biarlah aku tetap nak save money until one day aku betul-betul dapat buktikan ! Okey bye ! *lap air mata*

DaMn LoVeR...