m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

September 28, 2012

Final Exam

Assalamualaikum and hi all :D *wave hands*


Ya Allah,tak tau nak cakap apa.Masa sekarang berjalan dengan pantas kan.Eh masa ada kaki ? err entah -_- rasa macam nak putarkan masa.Nak baca buku.Nak study.Nak buat revision.Sekarang cikgu semua busy ulang balik chapter yang lepas as revision.Sumpah aku cakap,aku tak nak turun kelas wooo D:

Aku nak naik kelas.Exam kali ni maybe kat dewan.You know dewan ? alaaa yang besar tulahh.And kalau tempat aku,aku nak yang bawah kipas *ngade lah kau Syiffa* aku tak boleh kalau tak ada kipas.Hak selesa hak aku ! xD aku betul-betul nak tumpukan perhatiaan untuk exam kali ni.Doakan yang terbaik untuk aku.Amin ! :D


~Aki~

Maaf sebab tetiba terselit gambar diakat sini :p *batuk kronik* sape tu ? okey,malas la nak rahsia.Dia ni sebenarnya ... jeng ! jeng ! jeng ! KAWAN aku ! xD like seriously,Kiteorang jumpa kat Whatsapp and entah macam mana semakin rapat.Dia form 3 and this year PMR.Tarikh dia exam PMR sama tarikh dengan final exam aku xD

So dah janji nak belajar sama-sama and after dah habis PMR dia mungkin kitaorang akan bernikah ._. *pengsan* *bangun balik* *jatuh kerusi* ya Allah,gatal kau Syiffa.Kalau la ibu baca.Ishh ishh tak keluar bilik satu bulan la aku.Tapi ibu dah tau fasal dia.Ni semua angkara cousin aku yang tak pandai simpan rahsia -_-"

Ibu cakap kalau nak kawan dengan lelaki boleh tapi kena bagi tau dekat ibu sebab lelaki zaman sekarang ni bahaya.Haha ibu start beletir kat aku :p maklumlah aku sekolah convent and then tetiba ada lelaki pulak tengah berkawan dengan aku.So,ibu tanya mana kenal ? then aku cakap la kat Whatsapp.

Jenuh kena cerita pulak kat ibu ape kebenda nya Whatsapp tu.Maklumlah ibu ketinggalan zaman ^^Y.Haha okey that's all.Bye ! :D

Damn Lover ,