m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

October 1, 2012

Perosak Hubungan

Assalamualaikum and hi all :D *waving my hands*

Cewahhh entry aku kali ni bunyi macam "Perosak Serangga" pulak xD anyway aku nak cakap fasal perosak hubungan.Oh ya,and Happy October ! Alhamdulillah Allah panjangkan umur orang yang aku sayang.And genap jugaklah 6 bulan aku single.Hidup tanpa kekasih hati ~ puihh ! enough ! :p


~Aki~

Sekali lagi nak menunjuk xD haha for now we're just friend.After PMR dia nantilah aku fikir fasal our relationship lagipun aku ni masih mentah bagaikan shusyi nak bercinta cintun bagai ni ._. cakap fasal shusyi,tu nama Twitter aku xD *promot* oh ya,baru perasan kita dah lari 500 meter dari tajuk sebenar -_-

Perosak Hubungan Utama !

CEMBURU - Okay ini kritikal okay.Like seriously aku pun cemburu kalau boyfriend aku cakap dengan perempuan lain.Tapi bila difikirkan balik tak salah kalau dia nak message atau cakap dengan perempuan lain.Dia ada hak.So tak perlulah nak tersentap macam babun ._.

FIKIRAN NEGETIF- Ini pun kritikal ! Boyfriend call tetiba dengan suara perempuan.Mulalah nak memaki hamun tanya sapa.Mana lah tau perempuan tu cousin or kakak dia kan ? better siasat dulu

TAK PERCAYA PADA PASANGAN MASING2 - Okay ini agak bodoh bila dengar.Kalau tak percaya better tak perlu couple.Mungkin kita sangsi kan dengan diorang so cara yang terbaik adalah dengan tanya perkara sebenar :)

Okay,entah kenapa aku gedik nak updates fasal entry ni.Okay guys,exam pun dah dekat ! wish me luck ! ;) bye !

Damn Lover,