m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

September 9, 2012

Oral English !


~Me with Pinat~

Assalamualaikum and hi all :D *waving hands*

Maaf kualiti gambar di atas agak ke"blur"an makumlah guna camera phone.Now aku masih dalam mood nak kumpul duit.Selepas ditolak campur bahagi agak-agak next year baru aku boleh nak merasa ada tablet sendiri.Okey cerita sedih *lap air mata* okey straight to our topik ! "ORAL ENGLISH" menghantui sekali lagi.

Kali ni cikgu suruh berpartner pulak dah.Like last year aku dengan Wan.Budak pendiam dia ni -.- kitaorang buat tajuk "The advantage and disadvantage of Facebook".Hahaha.And this year aku dengan Shuhada.Ohyeah ! *dancing* awesome la ! English dia memang terbaik dalam kelas aku.Grammar dia semua high.Hahaha.Bangga kejap *lambai tangan* :p

So,dia cakap kat aku tak payah nak gelabah beruk.Dia akan buat semua dialog untuk aku.Syok aku dengar *goyang kaki* so tadi kay Skype aku tanya dia "dah siap belum?" dia cakap dah siap and tadi dia siap bagi dialog lagi kat aku.Haha.Cuba teka tajuk apa ? jen jen jen ! Tajuk OPPA GANGNAM STYLE ! Oh my God ! xD

First tu aku asyik laughing saja bila dapat tau dia letak tajuk tu but last aku accept la jugak semua dah tak ada time nak buat dialog baru.Haha.See the diolog !

Shuhada : Hey,what's up ?

Me : Nothing much.Just chilling

Shuhada : Have you seen that crazy korean thing ?

Me : Which one ?

Shuhada : The 'Oppa Gangnam Style'

Me : Oh!That!Yeah,it's popular now.It's even in the radio

Shuhada : Yeah!Not only that,but it has parodies as well!

Me : Oh really ? Such as ?

Shuhada : Well theres's 'Oppa KL Style,Georgetown Gangnam Style and evem Sabah Hakka
Style'

Me : Oh wow ! That's a lot

Shuhada : Yep,Ryan Higa even appeared in Oppa KL Style

Me : Who is Ryan Higa ?

Shuhada : He also known as nigga higa on Youtube.Proof that asians can be just as
crazy as americans but make money

Me : You sure do know alot

Shuhada : Of course.For everything else there's Google

THE END

Haha.Sempoi ja.That's all.Thanks all.Stay tune for more tips and story from me.Bye ! :D

DaMn lOveR...