m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

October 26, 2012

Aktiviti Hari Raya Haji

Assalamualaikum and hi all :) *waving hands*


~Syafinaz and Me~

Luls,Tajuk entry aku macam nak pegi bersukan.Haha aktiviti konon :p so,harini aku nak cerita apa yang aku buat.Seperti yang semua orang tau yang semalam aku over exited nak sambut Raya Haji sampai tidur pukul 4 pagi.Then pukul 8 ibu dah gerak suruh mandi.Okay time tu terbit rasa menyesal dan rasa macam nak tendang lembu ._.

Dengan rasa yang mengantuk like hell aku pun pegi mandi.After mandi tunggu all of my cousin pulak mandi.Then bertolak pukul 10 pagi pegi kubur.Baca doa and tabur bunga semua then balik.Lepas balik rumah tu kerja goyang kaki ja aku nih.Yang muda kat rumah ni busy ber"online" :p yang tua kat rumah ni busy buat taik mata -_-

Dalam pukul 5 petang macam tu ramai pulak orang yang datang rumah makngah aku.Semua masakan yang makngah aku masak habis.Haha.Kembang la makngah aku :p then after maghribpegi rumah maklang aku makan lontong.Wuhuuu sedap Y^_^ lepas dah kenyang isi perut pegi rumah Makchak aku pulak.Sekali lagi sihidangkan lontong.

Mula lah aku nak muak tengok muka lontong -_- and dalam pukul 8 malam macam tu pegi rumah cousin ibu aku.Rumah dia ada dua ekor kucing parsi yang gendut.Nama Ciko and Ciki.I love Ciki more :* dari sini bermulalah aksi snap photo.Cuba teka ? aku tangkap guna apa ? Aku terpaksa usung merata laptop aku yang dibuat ala-2 iPad.

Agak lenguh la tangah aku kerja kena angkat laptop.Faham lah kan cousin aku semua tak boleh tengok camera.Boleh meoyan agaknya.So here we are :*


~My cousin,Aqilah and Pinat~


~My maklang~


~Ibu with Me :*~


~We all cousinista :*~


~Pinat cakap dia bangga sebab gambar dia comel :P~


~Also my cousin,Faiz,Syafinaz and Me~

Faiz tu gila babun hotstuff kot :p





Haha.That's all.Bye :*

Damn Lover,