m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

October 28, 2012

Warming Up :)

Assalamualaikum and hi all :) *waving hands*


So tadi pagi, aku datang mood gila bangun pukul 6.30 pagi semata-mata nak pegi jogging kat Taman Jubli.So tadi,me with my two cousins that is Syafiq and Syafinaz pegi la jogging.Dalam pukul 8 macam tu sampai.Orang semua penuh tengah exercise.Kami pun
bajet la goncang sikit badan kononnya bajet jogging :p

Aku dua round jogging and 2 round lagi jalan.Kira okey la bagi aku :p sebenarnya ada ubi di sebalik mee aku jogging harini.Kononnya aku nak warming up sebab esok ada perlawanan bola jaring.And tak menyesal aku jogging tadi.I feel so fresh :D *megeliat*
balik rumah.Aku baring atas katil terus tertido 3 jam.

Haiyaa apa punya badan la aku nih.Lepas bangun tidur pegi mandi and kemas barang untuk perlawanan bola jaring esok.You know what ? As a leader Im so scared all of this.First time jadi leader la katakan.Form 1 dengan form 2 aku kena handle.Aku just harap esok rumah sukan aku akan jadi JUARA.Pray for me Bye :*

Damn Lover,