m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

October 22, 2012

Im Free !

Assalamualaikum and hi all :D *waving hands*


Lama aku tak update blog ni.Nampak nya masih suci murni blog aku.Like seriously,kalau orang lain diorang mesti kata sawang penuh la.Habuk penuh la.Haha,mana datangnya labah-labah nak buat sawang ? xD Akhirnya aku freedom :') *jilat lolipop* selama 1 tahun ni aku berjuang *dada tegap* habis-habisan.

Next year PMR,aku memang tak merdeka ._. harap maklum.And bag sekolah tak lagi berat.Sebab esok aku kena hantar semua buku teks form 2 and dapat buku teks form 3.Jangan harap aku nak mentelaah buku teks form 3 Y._. and ibu pun dah bagi green light kat aku untuk nak hangout dengan kawan-kawan.

Sepanjang bulan 11 ni seriously aku busy.Busy dengan study ? ouh,no more ! Busy dengan hangout adalah.Duit pun busy keluar weh xD 2.11.2012 ni aku ada Jamuan kelas akhir tahun.Yang paling best kitaorang buat dekat Water Themepark :D *lompat lompat* Eleh,buat macam aku ni tak pernah mandi pulak -.-

And esok tu pulak 3.11.2012 aku nak hangout kat mall.Hangout ni about ada satu event ni invite aku.So,pegi jelahh.Haha tak sabar rasanya.And disebabkan exam dah habis so ada banyak aktiviti kat sekolah and aku masuk perlawanan bola jaring.Wish me luck :p bye.


Damn Lover,