m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

October 23, 2012

Perlawanan Bola Jaring

Assalamualaikum and hi all :)


Since exam pun dah habis.Buku teks pun semua dah hantar hari ni.Jadi murid sekolah sekarang ni memang tengah goyang kaki sambil bergosip.Cikgu yang tengok keadaan ini berkata dalam hati "Ini tak boleh jadi!" hatta,wujud lah aktiviti selepas exam.Puihh ! *ludah kat atas pinggan* main guna bahasa lama pulak dah aku -.-

So,harini aku kena cari budak yang nak masuk bola jaring form 1&2.Why they choose me do all of this ? Diorang lantik aku jadi leader ? Oh God,aku sampai pening dengan kerja ni sampai nak muntah.Okay mengada ._. alasan diorang pilih aku ? Diorang cakap aku ada pengalaman,tahu posisi main bla bla and bla.

Isnin next week lawan ! like seriously tak praktis langsung :O aku tak tau apa nak jadi dengan budak-budak yang aku ambil ni.Diorang masuk ni pun sebab aku suruh.Ini paksaan semata-mata.Ramai gila pig tak nak masuk ! Alasan yang aku rasa macam nak bagi penampar ialan alasan "Takut kulit sunburn".Okay kalau takut sangat baik duduk rumah ja !

Ni mula aku nak gigit bantal sampai putus *gigit bantal* Wish me luck :*

Damn Lover,