m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

October 29, 2012

Kalah Teruk

Assalamualaikum and hi all.


Hurmm,tengok entry aku rasa korang boleh agak mood aku.Sumpah aku tak boleh percaya semua ni.Aku sekarang sedih and frust menonggeng.Aku just tak terima kekalahan.Tetiba aku rasa yang diri aku ni bodoh gila like hell.Seriously,it just a games and macam mana aku sampai boleh nak frust kan ?

Memang adat permainan kalah menang.And maybe bukan rezeki rumah sukan aku nak menang.For form 1 rumah Kuning,congrats I said.You all layak dah masuk finale.And for form 2 rumah Kuning i feel so upset for us.Kalah 15-0 ?! Teruk ! aku sampai tak larat nak tukar position sebab korang tak boleh main.

Malu kot dengan rumah lain.Aku tengok rumah lain tengok kita macam kita ni lebab you know ? Sorry lah kalau selama ni aku paksa korang masuk bola jaring.Aku paksa korang masuk pun sebab dah tak cukup orang sangat.But seriously,it's not unfair ! Budak sesi petang ambil kakak senior ?!

Hello ! nama pun Bola Jaring Sesi Petang.Buta ka weh ?! PETANG bukan PAGI.Kesian kau buta ! Ambil kakak senior yang tinggi-tinggi like hell ! kau tak fikir ? and aku geram gila.Time rumah Kuning form 1 nak finale tu aku gaduh dengan juri like hell.See our conversation down here -

Me : Saya nak masuk games form 1 ni.Sebab ada orang dah penat tu.
Juri : Awak tak faham ka ? nikan untuk sesi petang !
Me : *Bengang* Habis tu awak buat tak nampak ka weh senior yang tinggi tu masuk boleh yang aku nak masuk tak bagi !
Juri : *Diam*
Me : Tak payah buang masa aku lah ! Nak tunggu sampai budak tu pengsan baru nak bagi aku masuk.
Juri : Hmmm,masuk la masuk ! cepat sikit !

Haha,betul cakap ibu aku.Kadang-kadang orang selalu ingat yang diri dia betul.Kita kena tegur sikap orang macam ni.And bila aku masuk finale with form 1 tadi aku rasa tenang hati.Rasa macam aku dah tebus salah aku kat rumah Kuning :') okay that's all.Bye :)

Damn Lover,