m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

November 29, 2012

Contest | Saya sayang kamu, sahabatku !

Assalamualaikum and hi alls *lambai tangan*

TARIKH TUTUP : 23 DISEMBER 2012
Actually ni first time aku nak join give away.Bagi aku memang luck la kalau aku menang.Insyaallah :D so aku nak korang *tunjuk luar skrin* semua join contest ni.Rugi tak join ! More info ? klik banner kat atas and view blog owner tu sendiri.

Nama :Nurjasyiffa Impian bt Noor Azlan

Nama sahabat :Nur Shuhada Syifaa bt Kahardy

Cerita serba sedikit tentang dia .Kalau perasan nama kami juga hampir sama.Dia sangat pandai dalam bidang lukisan.Perwatakan dia seakan lelaki tetapi dalaman dia selembut wanita.Namun itu tak menghalang kami untuk berkawan :)

Mengapa saya sayang dia
:Saya sayang dia sebab dia selalu berada di sisi saya ketika saya susah dan senang.Dia sanggup layan perangai saya yang agak annoying ini.Bila saya bosan dia selalu ada untuk ajak saya lepak di mana-mana.

Gambar saya dan Shuhada :


Sekian :) <3