m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

November 29, 2012

Malam Mengfollow Blog

Assalamualaikum and hi alls :D *waving hands*


Gambar di atas,memperkenalkan saya sebagai seorang yang cun *kelip mata* okey sudah memuji diri sendiri mari kita start kan entry yeng bertajuk "Malam Mengfollow Blog" tahpapa aku ni letak tajuk.Faham ke tak tajuk tu ? Okey meh nak bagi faham.Memandangkan berukband aku memberi kerjasama yang hebat pada pagi buta ni.

Jadi aku dah follow hampir 50 blog.Naik juling aku baca.Sampai kena buat security.Muahaha.Tapi kan masa aku follow blog tadi.Mata aku adalah dalam 3 minit asyik usyar blog diorang.Haha bayangkan satu blog aku spend masa sampai 3 minit.Kalau 50 blog ? Dah buang masa kat situ.

Blog diorang semua cun ! cantik ! awesome ! cool ! handsome ! Eh ? handsome pun ada? Bila tengok blog sendiri macam tak mengaku blog -_- ngeh ngeh aku seorang owner blog yang kejam.Tapi semalam aku on Twitter.Ada orang ni cakap macam ni "Hi,aku tengok rajin nak edit blog orang.3 orang terpantas aku pilih"

Aku dengar dia cakap macam tu terus cakap "Nak!" haha nasib dia pilih aku.Aku bagi tema Hitam Pink.Tak sabar tengok dia edit.Okey that's all.Stay tune.Bye ! :*

Damn Lover,