m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

November 16, 2012

My Twin

Assalamualaikum and hi all :D

Anak tunggal mana yang tak seronok bila dapat tau ada orang yang muka macam dia.Puihh nak cakap aku bajet anak tunggal la nih ! -_- Haaa nama kembar aku ni Nurul Yasmin.Serious nama dia sweet kan.First aku jumpa dia kat Facebook.Timr tu form 1.Satu tahun yang lepas.Bila aku check photo dalam album kat Facebook dia.Aku pelik.

Mau tak pelik muka aku dengan dia gila badak seiras ! First tu macam eh,dia ni edit kot ? tapi bila tengok betul-betul tak mungkin dia edit.Dia start chat.And then,kami dua orang mengaku yang muka sama.Haha.After that,kami semakin rapat.Selalu chat sapai lewat pagi.Chat dengan dia best sebab otak aku dengan dia serious sama xD

Go and find her on Facebook ---> Nurul Yasmin Azni.Aku dengan dia banyak sangat persamaan.Haha feel so lucky dapat kawan yang muka seiras aku :3 and bertambah exited bila dapat tau yang dia pun anak tunggal just same like me :D and tadi dia chat dengan aku.Dia cakap dia pon join second outing by Le Vans Family nanti.

Nahh,agak-agak nanti orang confuse tak antara aku dengan dia ? Haha I don't think so.Sebab dia tinggi u_u tak sangka.Aku ingat aku lagi tinggi dari dia *puihh*.Dia 168 cm and aku 164 cm.Haha banyak perbezaan :p nak tengok gambar ? Boleh boleh boleh ! Haaa aku dengan dia comel kan :p


~Yasmin~


~Aku with Yeap~

Muka aku dengan dia if pakai tudung agak tak sama.Haha



~Yasmin~


~Aku~

Gambar ni pun agak tak sama.Padahal memang belambak gambar aku dengan dia sama.Tapi disebabkan dia kunci gambar kat Facebook so aku tak boleh nak culik.Okey,cedih :c hahaha gedik ja.Okay that's all.Bye ! :*

Damn Lover,