m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

November 19, 2012

I Will Never

Assalamualaikum and hi all :)

Actually benda ni dah terjadi kat aku 5 hari yang lepas entah datang mana mood baru sekarang aku nak cerita.Maaf otak lembak you olls.Entry kali ini ex aku that is Ridzuan dan kawan aku nama Najihah.Maaflah,anda dua orang terjebak dalam entry kali ni.Alahh chill la bukannya kena masuk jail -_-

So dulu Najihah,Ridzuan tusyen sekali dengan aku.And Najihah ni kira baik jugak la dengan aku.And aku tak sangka dia nak buat macam ni kat aku sekarang.Macam ni ceritanya,aku stalk Facebook Ridzuan and suddenly nampak perkataan "In a relationship with Najihah ******" okay nampak ni pun hati aku dah hancur.

So,I calmed my self.And aku luahkan perasaan kat Twitter *Gedik ja kau Syiffa luahkan perasaan kono* *muntah purple* And bila aku dah okey aku pegi membodohkan diri dengan stalk Facebook Najihah tu.Suddenly Najihah IM aku ! Nahh magik sungguh x_x tapi bila aku check balik DM tu rupanya dia kawan tusyen aku !

For the first time aku tak perasan yang dia Najihah yang aku kenal dulu but now tengoklah apa yang dia dah buat kat aku.Inilah yang dinamakan kawan makan kawan :') dia IM.You know what ? see this !

Najihah: Syiffa ! Jum outing?!

Aku: Haa? Bila ?

Najihah: 20/11 cemna ?

Aku: Pegi mana ?

Najihah: Village Mall

Aku: Siapa lagi pegi ?

Najihah: Kawan itew and bf itew sekali.Awak ajaklah bf awak jugak !

Nahh ! Bila baca dia cakap bawak boyfriend sekali terus aku cancel ! No way aku tak akan outing dengan my ex again ?! How if diorang pegang tangan.I will die X_X okay continue !

Aku: Haha itew x da bf.Haha x pelah awak pegi lah.I won't think ur bf happy bila
tengok saya pegi :)

Najihah: Alaah biar la kat dia itew rindu awak la !

Okey enough here.Dia cakap dia rindu aku ? Nampak sangat macam dia paksa aku jumpa dia.Maybe dia nak sakitkan hati aku ? Entahlah.Apa motif dia ? Dia tau yang dulu aku dengan Ridzuan couple and sincerely I still love him :'( macam bodoh kan ? Tunggu orang yang tak suka pada kita.Ya Allah berikanlah petunjuk pada hambamu ini :'(

Diorang nak hangout esok and aku dha fikir masak-masak yang aku tak nak pergi.Biarlah diorang enjoy.Baru couple la kan.What ever.Bye

Damn Lover,