m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

November 5, 2012

School Holiday !

Assalamualaikum and hi all :*

Cewahh bersemangat nampak aku harini.Maklumlah school holiday dah start.Nampaknya berat badan aku naik la.Maklumlah duduk rumah goyang kaki.Goyang tv.Goyang badan.Eh ? Haha,school holiday ni korang pegi mana ? Mustahil tak pegi jalan mana.Maklumlah aku tau para followers aku ni semua kaki jalan.Ada kaki berhenti ? ada ? ada ? :p

So,tadi benda yang aku risau dah pun jadi.What it is ? Perjumpaan Waris lah you alls -..- Lepas waris ambil result waris boleh balik rumah but student kena stay kat sekolah.Like hell you know ? Bukan buat apa pun kat sekolah.Duduk atas kerusi kau tengok aku , aku tengok kau.Sampai tak tau nak cakap apa dengan kawan.

Tapi nasib cikgu bagi bawak camera.Boleh la hilangkang rasa boring tu dengan menggedik depan camera.Tapi agak tak NIKMAT sebab camera aku dah hilang Hari Sukan yang lepas.Tampa camera siapalah diri aku ini.Cewahh jiwang karat pulok doh -..- and untuk kakak dan abang yang ambil SPM tu goodluck nah ! Do the best for your future ! :*

How about my result ? Ouh,no comment but aku rasa nak bagi tahu jugak.And aku tak akan turun kelas.Alhamdulillah :') nasib ibu tak marah and dia ada cakap "Next year tak boleh main dah ! PMR !" fuhh,rasa nak terberak semua ada bila dengar ibu cakap macam tu.Lemah semangat I tau -..-

So,now here's some pictures by Shazira Azliana <3 sorry tumpang menyemak dalam camera DSLR kau :*









That's all.Thanks :*

Damn Lover,