m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

November 7, 2012

Destination For School Holiday

Assalamualaikum and hi all :)

Akhirnya,banda yang ditunggu budak-budak sempena school hoilday ni tak lain tak bukan PERCUTIAN.Wohooo ! ._. apa kena dengan aku ni.Tetiba rasa ada feel kanak-kanak ribena.Okay back to our conversation.Korang tak percaya ? Tunggu lah suatu hari nanti korang ada anak mesti dia akan tanya macam ni "Bila kita nak pegi holiday" ?

Haaaa,baru time tu korang terfikirkan duit.Duit tak ada jangan harap nak pegi bercuti.Duit ni penting sebab tu orang suruh manabung dari kecil *perli diri sendiri*.Eh,sekali lagi terkeluar tajuk.Okay so tadi aunty aku datang rumah and ibu plan dengan family aunty aku nak pegi picknik kat Salak Denai.

Wuhuuu exited gila.So,sebagai kawan baik laptop ibu suruh aku check challet dengan ambil contact no.Haha terasa gila okay bila digelar "Kawan baik laptop".Macam aku ni dah tak ada kawan manusia -..- okay see this.Gambar aku cikplak from Google.Aku tak jumpa gambar SEBENAR Salak Denai.Just jumpa gambar challet.Boleh lah tu ._.


Haaa,macam mana ? okay tak.Hope korang jelly.Luls,joking ja :P.That's all bye !

Damn Lover,