m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

November 9, 2012

Second Outing With Le Vans Family

Assalamualaikum and hi all :)

Sorry,hari ni tak ada gambar nak menghiasi entry sebab Encik Berukband tak beri kerjasama.Merajuk agaknya sebab lama tak dibelai atau pun demam.Panas semacam ja dia ._. okey terkeluar tajuk dah.So haritu aku ada join event kat Facebook ni.Nama group tu #LeVansFamily.

Okay,sumpah awesome hangout dengan diorang.But agak tak best sebab cinema kat mall yang aku hangout tu dah TUTUP.Like seriously dah tutup.But aku tak sedih you know why ? sebab cinema tu pindah dekat mall dekat rumah aku.Lol,Im so happy ! xD muahaha.So time hangout tu aku message cousin aku.

Dia suruh aku tunggu kat tempat karoake sebab dia nak ambil aku kat situ.So,dah ambil dia bawak aku masuk bilik karoake tu.Gila ! ada la lebih kurang 10 orang dalam tu.Malu gila babun dohh.Haha.Kerusi pun full an.Aku just sandar kat dinding.After karoake tu,pegi main games bagai.Haha

Aku tak sempat nak main bowling sebab diorang dah main.Well,ibu lambat hantar aku pegi event ni.Tsk tsk -..- but ada lagi event yang kedua diorang nak buat ! Diorang nak buat kat Amanjaya Mall yang dekat rumah aku tu.Wuhuuu ! :* Admin group ni nama Firdauzz Steady.Haa tu nama Facebook dia lah.

Dah ada awek.Awek dia comel doh.Firdauzz ni kalau korang tengok dia mesti ingat yang dia ni form 5 haha.Matang gila doh ! And kalau hang dengan dia confirm takkan boring.Budak ni mulut non-stop x) and baru aku tau yang masa standard 6 dulu dia pernah tusyen dengan aku.Lol,sumpah aku tak ingat muka dia.

Ni lah kelemahan aku,aku susah nak ingat muka orang.I mean macam 2 tahun tak jumpa terus aku tak ingat.Haha,ada setangah ja lah yang aku tak ingat bukan semua lorhh :p but ex-boyfriend aku semua aku ingat.Sob sob T_T jiwang pulok doh.Enough until here.Thanks,bye ! :*

Damn Lover,