m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

December 10, 2012

Blog Walking Selama 8 Jam !

Assalamualaikum and hi all :D *peace*

Terkejut beruk tak korang baca entry ni ? Baik mengaku ! *acah pedang mainan* Ini betul terjadi kat aku okey.Rasa-rasanya layak tak kalau aku digelar "Permaisuri Blog Walking" ? Haha.Harap ada contest macam tu :P Aku start blog walking pada pukul 12.00 malam.Salah aku sebab lambat blog walking pada harini !

Memang hampir 200 blogger la yang updates blog.Aku taip entry ni pun dengan berbekalkan eyebag di mata.Dah jadi adik panda aku ni.Apa salahnya lagipun panda kan comel.Luls.Naik juling aku baca semua.Tapi gagahkan jugak mata membaca sebab tak nak letak gossip yang menarik.Korang kalau updates entry mengalahkan Azwan Ali membebel haaa ! -,-

Pengajaran untuk aku and korang - Blog walking awal-awal ! Jangan tunggu tepat 12 malam baru nak blog walking!  Jawabnya berduyun lah blog kau kena baca.Tsk tsk T__T

Syiffa Azlan, xoxo

Comment here

2 comments:

wanynaziar♥ said...

Singgah sini :)
http://wanynaziar.blogspot.com/2012/11/giveaway-oh-my-birthday-by-fatin-nazurah.html

Unknown said...

Setuju 100%