m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

December 9, 2012

BLOGWALKING : DING DONG DECEMBER

Assalamualaikum and hi all :D *tekan loceng*

"DING DONG!" eh ? haha


Banner ohsem ini dibuat oleh apu.. itulah Merapu Si Paan .. heheMerapu.. merapu.. dan mer .Haha panjang gila link blog dia.Kreatif jugak banner dia tu.Tumpang kesian dengan cacing yang kena tarik epal yang besar tu.Dah macam cacing kepanasan aku tengok.Hahaha.

Azam 2013 saya

Azam 2013 aku nak berjaya dalam PMR.Aku nak tengok parents aku mengalirkan air mata bangga sebab aku dapat dapat result yang elok.Azam kedua aku nak berhijab.Aku nak menutup aurat aku.Aku dah sedar betapa pentingnya menutup aurat.Aku tak nak ayah aku terseksa menanggung semua dosa aku.Doakan aku berjaya dengan semua azam ni :')


Syiffa Azlan, xoxo

Comment here

No comments: