m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

December 2, 2012

Bowling Day

Assalamualaikum and hi all :) *hulur cupcakes*

Kenapa mesti aku updates blog mesti pagi buta ? Burung hantu ? Yes I am.Aku terpaksa sebab berukband aku hanya laju pada 12 malam ke atas.Kejam kan ? Okey harini.Cousin aku ajak pegi main bowling.So me and ibu arrive sana pukul 6 petang.Jam kat jalan ! Again ! Kitaorang main dua games.Aku tak tau kenapa aku main asyik jatuh longkang harini.Sebelum ni aku lah paling pro *sila bash saya*

So here the pictures that I snap guna phone ibu yang baru *_*

~Le cousin and Le me~

~Cara balingan dari seorang pro~


~Nampak tak muka yang sadis itu?~

Actually aku agak tak pro hari ni sebab aku tengah badmood dengan ibu.Taulah dia baru beli phone baru.And aku just nak try merogol phone ibu.Nak tengok application apa yang ada.Then ibu macam suruh cousin aku tukar pass.Tapi pass yang dia tukar tu aku nampak ! Kantoi.So time second time aku nak baling bola tu aku pusing belakang.And ibu aku tak sempat nak change new pass.

Aku pun terus bebai lah ! Maklumlah anak emas. Jadi agak emosi.Like seriously pelu letak pass ? Macam lah aku ni suka baca meseg orang ? Walau aku nak main games kat phone ibu aku akan mintak kebenaran dulu okay.Lepastu,aku asyik tarik muka.Mencuka ! Then time nak balik dalam kereta.Okay part ni aku cerita kat sini perlukan 2 roll tisu.

Ibu marah-marah aku.Dia cakap "kenapa tak dengar cakap ?" "Tak malu?" and so on.Bla bla bla and bla.Im just hear it while my tears out like non stop ! And ibu bawak pegi dinner kat Nasi Kandar.Aku makan pun time tu sambil air mata laju turun.Aku cover la menangis.Public weh u_u and seperti yang aku agak.Paling lama gaduh dengan ibu pun 1 jam lepastu okey.Haha.

Alhamdulillah dah okey.Ibu,me love you so much.Me promise you tak akan sakitkan hati ibu lagi :'*


No comments: