m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

December 2, 2012

Lemak Lemak Dan Lemak

Assalamualaikum and hi all :D *tayang gigi*

Pagi lagi aku dah bangun hari ni.Badan rasa fresh mengalahkan orang yang mandi di waterfall.Haha.So,entry kali ini "Lemak Lemak Dan Lemak" ? Aku bagi contoh.Pagi apa yang kita selalu makan ? Nasi  lemak.Luch pulak kita selalunya makan apa ? Tempoyak masak lemak.Okay now tea time.Apa kita selalu minum ? Teh tarik krim berlemak.

Dinner ? Kita akan makan nasi dengan lemak cili padi.Kenapa di Malaysia kebanyakan nama ada lemak di belakang ? Haha.Di America ada tak makanan yang bernama fat? kalau ada teringin lah nak pegi try.Aku updates entry ni pun memerli diri sendiri.Kerja makan benda yang berlemak.Tak hairanlah badan aku semakin comel u_u


Sedap tak ? Mesti tergodakan.Izinkan aku breakfast dahulu.Kemudian kita akan kembali dengan give away yang aku nak join lagi harini ! Nampak tak ? tamak betul aku sampai nak join semua GA.Haha.

Syiffa Azlam,xoxo

Comment here

No comments: