m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

December 30, 2012

Dua Hadiah Dah Sampai !

:D
Harini aku bangun agak lambat.Bila turun bawah tengok parents aku hilang.Ini sah kes shopping dalam diam .Tak apalah sekali sekala biar parents aku nak bersweet dua orang .Lepas dah lunch semua aku dengan exited nya pegi luar rumah sebab nak check takut-takut ada surat cinta dari abang postman.Sekali bukak post box KOSONG :what:
Agak kecewa.Haha.Masuk balik dalam rumah.Layan tv :tvs: untuk hilangkan rasa kecewa.Suddenly parents aku balik rumah.And this is my conversation with ibu.
Ibu: Tadi keluar rumah ?
Me: Hmmm.Check postbox ja *muka muram*
Ibu: Tak sabar tunggu surat la tu.Ni tadi pagi postman datang hantar *hulur dua sampul surat*
Me: *Senyum kalahkan orang dapat 8A PMR*

Sampul Pertama


From blogger Cuntented ♥.Korang cuba tengok betul-betul tulisan atas sampul surat tu.Agak-agak printer atau tulisan tangan ? Tulisan tangan you olls.Serius comel.Hihi.Apa isi dalam tu ?

Notebook comel.Serious I love it ! :luv: Thanks ya Nadrah ! untuk hadiah ni 


Sampul Kedua


Kalander dari blogger Dunia sebenar Shida :what: Calander ini eksklusive you olls ! Siap ada link blog akak Shida lagi.Lagi pun boleh aku gantung kat pencil box aku.Maklumlah aku ni selalu tengok calander sebab nak tengok bila lagi sekolah nak cuti.Nampak tak perangai aku ? :really:

Thanks ya to Nadrah and Akak Shida ! Semua memuaskan hati.Bye ! <3

Syiffa Azlan, xoxo

2 comments:

Nadrah Zulkifly said...

Haha, I do get that kind of commentary for my handwriting. Thanks dear :D

Syiffa Roxy said...

Welcome ! :D