m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

December 30, 2012

Anak New Year !

:ribbongirl:
Eh ? kat sini ada siapa yang birthday dia 1 January  :birthday: ? Esok birthday budak ni.Sebab tu aku panggil "Anak New Year" gitu.Siapa
Kenal tak siapa tu weh ? Kalau tak kenal siap sedia aku pancung kepala sorang-sorang :hurt:.Tak lain tak bukak aku yang comel ni lah :what: Mengikut jam aku sekarang lagi 15 jam sebelum 1 January masuk.That's me Im change into 15 years old  ! Dah matang dan gemok kau Syiffa.Okay terharu *hingus meleleh* Bangga kejap jadi anak tahun baru 
Agak tak best sebab esok bagi kawasan Utara (Kedah) sekolah :(! Alaaa,nasib next year aku sekolah pagi.Azam 2012 tercapai sepenuhnya ? Tak jugak lagipun aku dah tak ingat apa azam aku untuk 2012.Muahaha.Aku ada lima azam untuk next year.
:ribbon: Nak tutup aurat sepenuhnya
:ribbon:Nak berjaya dalam PMR
:ribbon:Nak cukupkan solat 5 waktu
:ribbon:Tak nak tangguh homework *benda ni pasti akan jadi next year -,-*
:ribbon:Nak habiskan belajar guitar
Okay mohon semua sila wish birthday untuk aku tepat 12.00 nanti.Ini muka orang tak malu.Bye 
Syiffa Azlan, xoxo

No comments: